Gå til innhold

Oktober: Noen nybakte oktober-mødre innom?


den satt! er beyond Fødeklar

Anbefalte innlegg

Jeg fikk min lille gullklump på ULtermin 23.10, alt gikk supert med fødsel og sykehusopphold( 48t) Deilig å komme hjem også,men må si det er litt av en overgang.Gråter en del,ikke noe spesielt jeg er lei meg for men sliter litt med amming.Såre brystvorter begge sider,mest når han skal få tak, og ene brystet vil han ikke ta uten skjold.Tror nok det ordner seg med litt mere tid,men hadde vært kjekt å høre fra dere andre...??

 

HVordan har dagene deres vært etter hjem-/ nedkomsten??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det ganske likt. Fodte 21 oktober og har en nydelig gutt. Men det er veldig slitsomt - han graater masse, vil ikke sove i sengen sin og amming gjor ganske vondt! Begynner aa bli bedre, men i dag blor jeg fra den ene brystvorten - i gaar ville han amme hver time saa ganske slitsomt:-) Man har ikke tid til aa faa mye annet gjort, men det er jo verdt det! Har ogsaa graatt en del uten grunn, men det er jo veldig vanlig pga alle hormonene, men gleder meg til aa faa litt mere rutine. Naa skal vi ut og gaa tur - det er deilig aa komme seg litt ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg fødte en liten jente 3 oktober. Jeg slet med det samme som dere , såre brystvorter og gråting . Men nå når det snart har gått en mnd, så går det mye bedre. Gråter ikke mer. Og sårheten på brystene gikk fort over. Så jeg håper det går fort over på dere også .

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere=)

Kjenner meg igjen i gråte-toktene ja.. fikk en liten gutt 13. oktober, og måtte bli på sykehuset en del dager på grunn av gulsott hos lille-mann.. Gråt vilt og uhemmet når han måtte ligge til lys-behandling, og jeg ikke fikk ta ham opp når han gråt..

Godt å komme hjem igjen.. Nå koser vi oss mass, og alt er bare fint =)

 

Gratulerer så mye til dere andre oktober-mødre.. og til dere som fortsatt venter- Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fødte 20 oktober og hadde et kjempefint opphold på barsel. tårene fløt allerede lett mens vi var der og ble ikke bedre etter at vi kom hjem:)tårene triller bare jeg ser på goungen vår.. tror hjemkomsten hadde blitt veldig slitsom hadde jeg ikke hatt en samboer som virkelig har hjulpet til med husarbeid og matlaging. ammingen går fint, men han vil ha mat nesten hele tiden så jeg rekker ikke annet. men sånn får det være ei stund, da er iallfall gullklumpen fornøyd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...