Gå til innhold

Vondt i hoftene om natten!

Anbefalte innlegg

Jeg sover av naturlige grunner kun på høyre eller venstre side om natten.. I det siste har hoftene rett og slett tatt drepen på meg om natten... De blir så ømme og vonde at jeg rett og slett ikke klarer å ligge på dem! Føles som liggesår på en måte.. skjønner dere hva jeg mener?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6873409-vondt-i-hoftene-om-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner hva du mener ja...

Jeg bytter om venstre og høyre side hele tiden, greier ikke å ligge for lenge på den ene siden...føler meg veldig øm ja på begge sidene. Tror ikke man får gjort så veldig mye med dette, må bare vente til babyen er ute:)

Har akkurat det samme, det værker noe så veldig at jeg må opp å gå (eller stabbe bortover) til slutt -- varmer opp en varmepute leggger den under rumpa og har pute under lårne... Da hjelper det en stund, slik at jeg igjen kan sovne på en av sidene....Puhhhhh

Annonse

Har hatt det sånn siden i sommer:-( Trodde først det rett og slett var fordi jeg var blitt for tung, men fysioterapeuten jeg går til pga. bekkenløsning mener det henger sammen med den. Stort sett går det over når jeg har vært oppe en stund, men når det er som værst gjør det vondt hele dagen.

Gleder meg til å få igjen kroppen min!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...