Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 hei! har ikm tirsdag. natt til lør og i går gikk jeg rundt med skikkelige " mensen kommer hvert øyeblikk " smerter nederst i magen! men ingenting skjer!! i natt våknet jeg av det jeg trodde var mens som " flommet " ut, men det var bare blank / hvit utflod, det kjennest ut som mensen kommer hele tiden.... hva er dette??? kan det virkelig vere at vi har truffet blink denne mnd?? takk for alle svar!!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Hehe. Sånn har jeg det også. Men jeg har ingen symptomer da. Har IKM i dag og ikke et tegn på at TR er på vei. Men jeg føles våt og blank utflod. Så ikke vet jeg. Enten er vi gravide eller så er den dumme mensen på vei. Krysser fingrene for deg og håper det beste.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 takk skal du ha!! ser du har veldig lyst å teste!!! blir kjempe spennende å se hvordan det går med deg!!! jeg har " heldigvis" ingen tester liggende... så jeg blir nødt til å vente til tir morgen,,,, masse lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå