Gå til innhold

har dere på følelsen om det er gutt eller jente?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg tror det er en gutt :-) Min mann derimot mener at det er jente. Sist var jeg overbevist om at det var jente og han gutt, han fikk rett. Stoler overhode ikke på magefølelsen min her, så vi får vente til rundt uke 19 og se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm.. jeg pleier å ha veldig rett i magefølelsene mine..

men når det gjelder meg selv er jeg veldig usikker nå..

føler sterkt gutt. men innimellom svinger det til med jente.

Kanskje er det for tidlig.

Kanskje blir det tvillinger?

 

Min mor tror det siste.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..er bare 6+2 idag da,så har ikke så mye å gå ut ifra,men jeg tror faktisk det er jente.av og til tror jeg gutt.men de sier at jenter stjeler skjønnheten fra mor under svangerskapet og jeg er skikelig kvisete:s,

så det stjeles i massevis:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hdde sex dagen før el og el dag så da er det vel størst sjangse for jente tror jeg å ha lest? det blir spennende..

 

huff er åsså blii kvisete =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nå litt overtroisk av meg, jeg da. Har blitt spådd av flere her inne på BIM at jeg får en jente denne gangen. Et par av de fikk rett mht at jeg skulle bli gravid i oktober, noe jeg ble. I følge disse kinesiske fødselskartene, både på BIM og på babyverden.no skal jeg få en jente denne gangen. Har en gutt fra før, men med han hadde jeg på følelsen at jeg skulle få en jente. Så vi får sjå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på følelsen at det er en liten jente der inne. Men blir selvsagt like fornøyd med en gutt :-) Kommer til å spørre om de kan se det på UL i uke 18. Er så nysgjerrig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg venter en gutt, både pga magefølelsen og fordi svangerskapet har til nå vært veldig likt mitt forrige. Da trodde jeg også at det var gutt og fikk rett.

Skulle gjerne ha hatt ei jente denne gangen, men gutt er velkomment det og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur da blir jente, samboer trur da blir gutt og mamma og søster trur da blir tvilllinger:-S So me få berre vente å sjå:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en gutt, men begynte å tvile da jeg ble så innmari kvalm for litt siden! Var ikke noe særlig kvalmm da jeg gikk med lillegutt... Blir spennende å se på UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er overbevist om at det er gutt. Har hatt guttefølelse hele tiden. Jeg har hatt helt rett med de andre 2 gutta mine også;=) Så nå kommer nok snart den 3. lille gutten i familien ja;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist var eg banna bein sikker på at det var gutt, og fekk meg ei jente. Eg har så godt som alltid rett når eg vedder kjønn på andre.

Den her gangen trur eg det blir enda ei jente, fordi vi hadde sex 2 dager før EL, og det stort sett er jentespermen som lever så lenge.

Men denne gangen vil eg vite det på UL, så vi får se kor feil eg tar.

Skal bare se at eg har bomma en gang til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er jente, blir mer og mer sikker på det. Kommer til å bli skikkelig satt ut hvis det viser seg å være gutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jentefølelse med en gang jeg ble gravid, men nå er det gutt. svangerskapet er så likt det forrige, så en liten goklump til er det jeg føler akkurat nå. men det kan svinge enkelte dager, og det blir jo det det blir, vesle gullspiren min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler for det meste at det er en gutt denne gange. Men følelsen er ikke hundre prosent stabil, så det er ikke noe jeg hadde veddet på liksom! Har et lite ønske om at det er to, så jeg kan godt innbille meg det til tider. hi,hi..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veldig følelse på at jeg får jente denne gangen men skal sies at jeg ALLTID tar feil - både på meg selv og andre haha! Så vi skal ikke se bort ifra at det kommer en prins til :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det stemmer ikke, det er 3-5 dager før det er størst sjanse for jente og dagen før og på EL dagen det er størst sjanse for gutt.

Det kommer av at guttene lever kortere men svømmer fortere og omvendt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er jente denne gangen, siden svangerskapet er veldig annerledes enn sist hvor jeg fikk gutt. Med første var jeg konstant kvalm og uvel, nå er jeg bare veeldig trøtt og sliten, pluss masse kviser.. :)Blir spennende å se..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 7+3,men har hele tiden vært sikker på jente. har bare sett etter jente navn også, har slått meg noen ganger at jeg kanskje burde se litt etter guttenavn også. men finner ingen, og før jeg vet det er jeg tilbake på jentenavn. hmm er vel bare ubevisst ønsketenking (,")",)

 

19.juni 07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...