Lapez Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei=) Sitter her å kjeder meg en søndags morgen da min kjære er på audition til Dansedeber. Jeg har det sååå kjedelig altså... Så jeg skriver litt jeg=) Er det feil, kan dere jo bare gå inn å redigere. ...................................................................................................... Navn: Christina Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 22+4 Symptomer: Masse SPARK! Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Ja! Termin:8 mars (i følge meg 4.mars) Kjønn:Jente Navn på baby: Linn Rebecca,Linn Vanessa Innkjøp hittil:Seng,Himmelsenggardin,sengetøy,joggedresser,bodyer Hjemmeside:www.laprincessanuest ra.piczo.com Msn:[email protected] <#>LaPez+LillePrinsesse*<#> ....................................................................................................... Navn:Jeanette Alder: 19 Status: samboer Er i uke: 20 Symptomer: spark Hvor i landet: skien Planlagt gravid: ja Termin: 18.mars Kjønn: vet ikke enda.. Navn på baby:vet ikke enda.. Innkjøp hittil: noen klær Hjemmeside:www.snaff.piczo.com Msn: [email protected] LilleFrø*18.03.07* ....................................................................................................... Navn:kine alder:17 status:singel er i uke: 27 symptomer: masse spark:) hvor i landet: lørenskog planlagt gravid:nei termin: 28.januar kjønn: gutt navn på baby: oliver innkjøp hittil: vogn, vippestol og noe klær hjemmeside: www.kinesguttebaby.piczo.com msn: [email protected] kinemor17 ....................................................................................................... Navn: mrsdior alder:18status: samboer er i uke: 27 symptomer: bekkenløsning, og sinte hormoner hvor i landet: Bergen planlagt gravid: nja, egentlig ikke termin:29januar kjønn: vet ikke navn på bebi: Leon eller Frøya innkjøp hittil: mangler bare bleiebøtte og bæresele hjemmeside: msn: Litizia ....................................................................................................... Navn: lena Alder: 20 Status:Samboer Er i uke: 26+5 Symptomer: masse spark=) Hvor i landet: lillestrøm Planlagt gravid: nei Termin:28 januar Kjønn:gutt Navn på baby:tobias Innkjøp hittil:har kjøp og fått alt=) Hjemmeside:www.mybabyboy2007.piczo.com Msn:[email protected] lena20 ....................................................................................................... Navn: lotte Alder: 20 Status:Samboer Er i uke: 5+6 Symptomer: ingen Hvor i landet: sørlandet Planlagt gravid: ja, men fikk sjokk ;p Termin:28 juni Kjønn: vet ikke enda Navn på baby:hvis gutt adrian/oliver, hvis jente tuva/hedda/henny Innkjøp hittil: Hjemmeside: lotte20 *28.06.07* ....................................................................................................... Navn: Laila Alder: 19.5 Status:Samboer og forlovet Er i uke: Er bare prøver enda Symptomer: ingen Hvor i landet: Gudbrandsdalen Planlagt gravid: Ja, planlegger litt, men stresser ikke så mye lenger Termin: Hvis gravid nå: 25.07.2007 Kjønn: Vil vil vil få jente ;-p hihi, men blir glad for gutt også da... Navn på baby: Hvis gutt; Robin, hvis jente; Line Victoria Innkjøp hittil: Noe småtteri som klær og leker Hjemmeside: Nope LallaWish-2.pp ....................................................................................................... Navn: Stine Alder: 17 år. Status: Samboer Er i Uke: 35 Symptomer: Spark og vann i kroppen. Hvor i landet: Bergen. Planlagt gravid: Nei, men nå gleder jeg meg bare. Termin: 4 desember. Kjønn: Jente Navn på baby: Erica Kristin Innkjøp hittil: Seng, stellebord, vogn, klær, uro, vippestol/huske, sengetøy, segekant, sauskinnspose og mye mer. Hjemmeside: www.piczo.com/babygirl0412 Msn: [email protected] Stine89 med en julegave ....................................................................................................... Navn:Maria Alder:18 status:singel og gravid:P er i uke:28 syptomer:spark og ellers så er jeg mye svimmel og tungpustet hvori landet:oslo planlagt gravid:nei,men velkommen er hun likevell termin:24 januar kjønn:jente navn på baby: Leni,Miqaila,Samira innkjøpt hitill:litt klær...ellers så har jeg arvet alt det "STORE" yo18 y mi nena24/01 ....................................................................................................... Navn: Ida Alder: 19 Status:Jeg bor langt i nord,han i sør,flytter sammen i ny leilighet i jan. Er i uke: 40 Symptomer: ALT! Halsbrann,vann i beina,gnagsår på ribbeina,spark og bevegelse og litt melk i brystene. Hvor i landet: Nært Tromsø Planlagt gravid: nei,men like glad uansett Termin: 28 Oktober. Woho.... Kjønn:Aner ikke. Har en følelse for gutt. Navn på baby: Sofie Helene eller Odin Johan Innkjøp hittil:Seng,sengetøy,klær,stelle komode, vogn,bilstol,amme innlegg+ amme bher (2stk.) Montree87*fødeklar* ....................................................................................................... Navn: Malin Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 20+6 Symptomer: Ømme pupper...og bittelitt bobling fra lillemann Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: tja... Termin:12 mars (i følge meg 3.mars) Kjønn:Gutt Navn på baby: Ingen aaaaaning Innkjøp hittil:Litt klær, stellekommode, sprinkelseng Hjemmeside:www.malin-06.piczo.co, Msn:[email protected] ChAnZei *prins i magen* ....................................................................................................... Navn: Jeanette Alder: 16 Status: Ikke singel nei. hehe.. Er i uke: 26+3 Symptomer: Daglige spark, besvimelsestendenser, hyppig vannlating, melk i puppene, etc.. Hvor i landet: Oslo Planlagt gravid: Egentlig ikke. Termin: UL-termin 2 feb, menstermin 22 jan Kjønn: Jente Navn på baby: Adele Innkjøp hittil: Litt klær. Har kikket på barnevogn, den kommer snart! Hjemmeside: http://adeleelisabeth.piczo.com Msn: [email protected] jessie ~ jente 02.02 ....................................................................................................... Navn: Ine Alder: 16 (blir 17 i desember) Status: Forlovet Er i uke: Er 30 + 4 Symptomer: Daglige spark, melk i puppene, stooooor mage.... Hvor i landet: Stavanger Planlagt gravid: Nei Termin: 5 januar Kjønn: Jente Navn på baby: Emilie Innkjøp hittil: Alt er på plass mangler bare Emilie gullet... Hjemmeside: Nei, desverre Msn: [email protected] (bare å legga mg t) Ine16, 05.01.07 ....................................................................................................... Navn: Tine Alder: 18, 19 i januar Status: singel Er i uke: 31+6 Symptomer: spark, blodtrykksfall, halsbrann, bekkenløsning Hvor i landet: nesodden ved oslo Planlagt gravid: nei Termin: 28.12.06 Kjønn: gutt Navn på baby: hemmelig Innkjøp hittil:Seng,Himmelsenggardin,sengetøy,vogn,vugge,stelleunderlag,alt for å innrede og pusse opp et barnerom (snart ferdig),masse klær;hentesett,utedress,ull undertøy o.l., ++ Hjemmeside: www.piczo.com/desemberbaby06 Msn: [email protected] nyttårsbarn*liten gutt28.12.06 ....................................................................................................... Navn:Rita Alder:19 Status:Snart Samboer Er i uke: 25 Symptomer:Masse Spark omtrent hele dagen Hvor i landet:Frosta (8 mil nord for Trondheim) Planlagt gravid:Nei, men h*n er veldi veldi velkommen :) Termin:19 Februar (i følge meg 11 Februar) Kjønn:Vet ikke enda Navn på baby: Enya Iselin/Andrea eller Timo Vincent Innkjøp hittil: Har fått d meste av de store tingene. Har faktisk ikke kjøpt noe enda:S Hjemmeside:www.ritapouzen.piczo.com Msn:[email protected] Februarbebis i magen_87 ....................................................................................................... Navn: Caroline Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 8 Symptomer: Kvalm, svimmel og ømme pupper Hvor i landet: Tønsberg Termin: Juni Navn på baby: Aela Miliane (hvis det blir jente) Innkjøp hittil: Joggedress ) Msn:[email protected] Aela <3 ....................................................................................................... Navn: Renate alder: 19, snart 20 status: singel er i uke: 8 symptomer: sliten, humørsvigninger, +++ hvor i landet: Voss og Bergen planlagt gravid: nej termin: 12 juni, (ifølge mg 9juni) kjønn: vet ikkje. mn tror gutt navn på baby: Johannes Alexsander eller Kassandra Angelika innkjøp hittil: nattøy, body, parkebukse og bamse veldig lite ass natemor87 ....................................................................................................... Navn: Linda alder: 19, snart 20 status: samboer er i uke: 28+2 symptomer: vondt i ryggen of føttene.. stor mage:) hvor i landet: trheim. planlagt gravid: nupe.. termin: 21 januar kjønn: gutt eller jente. navn på baby: vanskelig... innkjøp hittil: alt av de "store" tingene, mangler klær og div. Lin86 ....................................................................................................... Navn:Hanne Alder: 20 Status: samboer Er i uke: 38 Symptomer: spark og bevegelser, bekkenløsning, halsbrann, stor mage... Hvor i landet: Stavanger Planlagt gravid: ja:) Termin: 14 november Kjønn: gutt:) Navn på baby: William Innkjøp hittil: alt er klart! Hjemmeside: har ikke... Msn: [email protected] sweetnovember *fødeklar* ...................................................................................................... Navn: Marthe Alder: 18 (19 i april) Status: Samboer/Forlovet Er i uke: 6 Symptomer: Kvalme, Ømme bryster, mensmurringer og "strekking" i magen Hvor i landet: Bømlo, sør for Bergen Planlagt gravid: Nei. Men likevel en glede:D Termin: Rund 24 juni Kjønn: Vet ikke enda (har en følelse av at det er en liten jente.. ELLER en gutt... Kanskje begge deler?) Navn på baby: Marcus eller Erica:) Alt etter som Innkjøp hittil: Heller lite siden min søster har det meste fra sin forrige graviditet:) (2 år siden så det er vevl ikke FOr umoderne enda;) ) Lille Marthe med baby på vei:) ....................................................................................................... Navn: Eva Alder: 21 Status: Samboer Er i uke: Er nok bare prøver jeg:) Men dessverre er jeg en av sliterne... Har en binyre feil som gjør at TR og EL stopper helt opp. Takk Gud for Provera og Pergotime:) Skal begynne på 'pergo og metformin om noen dager. Juhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Symptomer: Ingen... Hvor i landet: Vest for kristiansand og øst for Stavanger. Midt i mellom:) Planlegger graviditet ja:) Navn på ønskebabyen våres er: Erica eller Enok Lime85 ....................................................................................................... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6873372-litt-info-om-vi-jentene-p%C3%A5-bim/
~hope~ i 7.himmel Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei=) Sitter her å kjeder meg en søndags morgen da min kjære er på audition til Dansedeber. Jeg har det sååå kjedelig altså... Så jeg skriver litt jeg=) Er det feil, kan dere jo bare gå inn å redigere. ............................................................................... ....................... Navn: Christina Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 22+4 Symptomer: Masse SPARK! Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Ja! Termin:8 mars (i følge meg 4.mars) Kjønn:Jente Navn på baby: Linn Rebecca,Linn Vanessa Innkjøp hittil:Seng,Himmelsenggardin,sengetøy,joggedresser,bodyer Hjemmeside:www.laprincessanuest ra.piczo.com Msn:[email protected] <#>LaPez+LillePrinsesse*<#> ........................................................................................ ............... Navn:Jeanette Alder: 19 Status: samboer Er i uke: 20 Symptomer: spark Hvor i landet: skien Planlagt gravid: ja Termin: 18.mars Kjønn: vet ikke enda.. Navn på baby:vet ikke enda.. Innkjøp hittil: noen klær Hjemmeside:www.snaff.piczo.com Msn: [email protected] LilleFrø*18.03.07* ........................................................................................ ............... Navn:kine alder:17 status:singel er i uke: 27 symptomer: masse spark:) hvor i landet: lørenskog planlagt gravid:nei termin: 28.januar kjønn: gutt navn på baby: oliver innkjøp hittil: vogn, vippestol og noe klær hjemmeside: www.kinesguttebaby.piczo.com msn: [email protected] kinemor17 ........................................................................................ ............... Navn: mrsdior alder:18status: samboer er i uke: 27 symptomer: bekkenløsning, og sinte hormoner hvor i landet: Bergen planlagt gravid: nja, egentlig ikke termin:29januar kjønn: vet ikke navn på bebi: Leon eller Frøya innkjøp hittil: mangler bare bleiebøtte og bæresele hjemmeside: msn: Litizia ........................................................................................ ............... Navn: lena Alder: 20 Status:Samboer Er i uke: 26+5 Symptomer: masse spark=) Hvor i landet: lillestrøm Planlagt gravid: nei Termin:28 januar Kjønn:gutt Navn på baby:tobias Innkjøp hittil:har kjøp og fått alt=) Hjemmeside:www.mybabyboy2007.piczo.com Msn:[email protected] lena20 ........................................................................................ ............... Navn: lotte Alder: 20 Status:Samboer Er i uke: 5+6 Symptomer: ingen Hvor i landet: sørlandet Planlagt gravid: ja, men fikk sjokk ;p Termin:28 juni Kjønn: vet ikke enda Navn på baby:hvis gutt adrian/oliver, hvis jente tuva/hedda/henny Innkjøp hittil: Hjemmeside: lotte20 *28.06.07* .............................................................................. ......................... Navn: Laila Alder: 19.5 Status:Samboer og forlovet Er i uke: Er bare prøver enda Symptomer: ingen Hvor i landet: Gudbrandsdalen Planlagt gravid: Ja, planlegger litt, men stresser ikke så mye lenger Termin: Hvis gravid nå: 25.07.2007 Kjønn: Vil vil vil få jente ;-p hihi, men blir glad for gutt også da... Navn på baby: Hvis gutt; Robin, hvis jente; Line Victoria Innkjøp hittil: Noe småtteri som klær og leker Hjemmeside: Nope LallaWish-2.pp ........................................................................................ ............... Navn: Stine Alder: 17 år. Status: Samboer Er i Uke: 35 Symptomer: Spark og vann i kroppen. Hvor i landet: Bergen. Planlagt gravid: Nei, men nå gleder jeg meg bare. Termin: 4 desember. Kjønn: Jente Navn på baby: Erica Kristin Innkjøp hittil: Seng, stellebord, vogn, klær, uro, vippestol/huske, sengetøy, segekant, sauskinnspose og mye mer. Hjemmeside: www.piczo.com/babygirl0412 Msn: [email protected] Stine89 med en julegave ........................................................................................ ............... Navn:Maria Alder:18 status:singel og gravid:P er i uke:28 syptomer:spark og ellers så er jeg mye svimmel og tungpustet hvori landet:oslo planlagt gravid:nei,men velkommen er hun likevell termin:24 januar kjønn:jente navn på baby: Leni,Miqaila,Samira innkjøpt hitill:litt klær...ellers så har jeg arvet alt det "STORE" yo18 y mi nena24/01 ........................................................................................ ............... Navn: Ida Alder: 19 Status:Jeg bor langt i nord,han i sør,flytter sammen i ny leilighet i jan. Er i uke: 40 Symptomer: ALT! Halsbrann,vann i beina,gnagsår på ribbeina,spark og bevegelse og litt melk i brystene. Hvor i landet: Nært Tromsø Planlagt gravid: nei,men like glad uansett Termin: 28 Oktober. Woho.... Kjønn:Aner ikke. Har en følelse for gutt. Navn på baby: Sofie Helene eller Odin Johan Innkjøp hittil:Seng,sengetøy,klær,stelle komode, vogn,bilstol,amme innlegg+ amme bher (2stk.) Montree87*fødeklar* ........................................................................................ ............... Navn: Malin Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 20+6 Symptomer: Ømme pupper...og bittelitt bobling fra lillemann Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: tja... Termin:12 mars (i følge meg 3.mars) Kjønn:Gutt Navn på baby: Ingen aaaaaning Innkjøp hittil:Litt klær, stellekommode, sprinkelseng Hjemmeside:www.malin-06.piczo.co, Msn:[email protected] ChAnZei *prins i magen* ........................................................................................ ............... Navn: Jeanette Alder: 16 Status: Ikke singel nei. hehe.. Er i uke: 26+3 Symptomer: Daglige spark, besvimelsestendenser, hyppig vannlating, melk i puppene, etc.. Hvor i landet: Oslo Planlagt gravid: Egentlig ikke. Termin: UL-termin 2 feb, menstermin 22 jan Kjønn: Jente Navn på baby: Adele Innkjøp hittil: Litt klær. Har kikket på barnevogn, den kommer snart! Hjemmeside: http://adeleelisabeth.piczo.com Msn: [email protected] jessie ~ jente 02.02 ........................................................................................ ............... Navn: Ine Alder: 16 (blir 17 i desember) Status: Forlovet Er i uke: Er 30 + 4 Symptomer: Daglige spark, melk i puppene, stooooor mage.... Hvor i landet: Stavanger Planlagt gravid: Nei Termin: 5 januar Kjønn: Jente Navn på baby: Emilie Innkjøp hittil: Alt er på plass mangler bare Emilie gullet... Hjemmeside: Nei, desverre Msn: [email protected] (bare å legga mg t) Ine16, 05.01.07 ........................................................................................ ............... Navn: Tine Alder: 18, 19 i januar Status: singel Er i uke: 31+6 Symptomer: spark, blodtrykksfall, halsbrann, bekkenløsning Hvor i landet: nesodden ved oslo Planlagt gravid: nei Termin: 28.12.06 Kjønn: gutt Navn på baby: hemmelig Innkjøp hittil:Seng,Himmelsenggardin,sengetøy,vogn,vugge,stelleunderlag,alt for å innrede og pusse opp et barnerom (snart ferdig),masse klær;hentesett,utedress,ull undertøy o.l., ++ Hjemmeside: www.piczo.com/desemberbaby06 Msn: [email protected] nyttårsbarn*liten gutt28.12.06 ........................................................................................ ............... Navn:Rita Alder:19 Status:Snart Samboer Er i uke: 25 Symptomer:Masse Spark omtrent hele dagen Hvor i landet:Frosta (8 mil nord for Trondheim) Planlagt gravid:Nei, men h*n er veldi veldi velkommen :) Termin:19 Februar (i følge meg 11 Februar) Kjønn:Vet ikke enda Navn på baby: Enya Iselin/Andrea eller Timo Vincent Innkjøp hittil: Har fått d meste av de store tingene. Har faktisk ikke kjøpt noe enda:S Hjemmeside:www.ritapouzen.piczo.com Msn:[email protected] Februarbebis i magen_87 ........................................................................................ ............... Navn: Caroline Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 8 Symptomer: Kvalm, svimmel og ømme pupper Hvor i landet: Tønsberg Termin: Juni Navn på baby: Aela Miliane (hvis det blir jente) Innkjøp hittil: Joggedress ) Msn:[email protected] Aela <3 ........................................................................................ ............... Navn: Renate alder: 19, snart 20 status: singel er i uke: 8 symptomer: sliten, humørsvigninger, +++ hvor i landet: Voss og Bergen planlagt gravid: nej termin: 12 juni, (ifølge mg 9juni) kjønn: vet ikkje. mn tror gutt navn på baby: Johannes Alexsander eller Kassandra Angelika innkjøp hittil: nattøy, body, parkebukse og bamse veldig lite ass natemor87 ........................................................................................ ............... Navn: Linda alder: 19, snart 20 status: samboer er i uke: 28+2 symptomer: vondt i ryggen of føttene.. stor mage:) hvor i landet: trheim. planlagt gravid: nupe.. termin: 21 januar kjønn: gutt eller jente. navn på baby: vanskelig... innkjøp hittil: alt av de "store" tingene, mangler klær og div. Lin86 ........................................................................................ ............... Navn:Hanne Alder: 20 Status: samboer Er i uke: 38 Symptomer: spark og bevegelser, bekkenløsning, halsbrann, stor mage... Hvor i landet: Stavanger Planlagt gravid: ja:) Termin: 14 november Kjønn: gutt:) Navn på baby: William Innkjøp hittil: alt er klart! Hjemmeside: har ikke... Msn: [email protected] sweetnovember *fødeklar* ........................................................................................ .............. Navn: Marthe Alder: 18 (19 i april) Status: Samboer/Forlovet Er i uke: 6 Symptomer: Kvalme, Ømme bryster, mensmurringer og "strekking" i magen Hvor i landet: Bømlo, sør for Bergen Planlagt gravid: Nei. Men likevel en glede:D Termin: Rund 24 juni Kjønn: Vet ikke enda (har en følelse av at det er en liten jente.. ELLER en gutt... Kanskje begge deler?) Navn på baby: Marcus eller Erica:) Alt etter som Innkjøp hittil: Heller lite siden min søster har det meste fra sin forrige graviditet:) (2 år siden så det er vevl ikke FOr umoderne enda;) ) Lille Marthe med baby på vei:) ........................................................................................ ............... Navn: Eva Alder: 21 Status: Samboer Er i uke: Er nok bare prøver jeg:) Men dessverre er jeg en av sliterne... Har en binyre feil som gjør at TR og EL stopper helt opp. Takk Gud for Provera og Pergotime:) Skal begynne på 'pergo og metformin om noen dager. Juhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Symptomer: Ingen... Hvor i landet: Vest for kristiansand og øst for Stavanger. Midt i mellom:) Planlegger graviditet ja:) Navn på ønskebabyen våres er: Erica eller Enok Lime85 ........................................................................................ ............... Navn: ms hope med liten i magen:o) Alder: 19-20 før babyen kommer Status: Samboer Er i uke: 7 (6+2) Symptomer: tretthet,ømme bryst. Hvor i landet: Nord Planlagt gravid?:Jepp,veldig planlagt. Termin: 24.juni Kjønn: vil ikke vite på forhånd Navn på baby: bare kallenavn foreløpi Innkjøpt hittil: vogn,gaskluter,strikketdress,gravidbelte. vi lså gjerne fortelle dere resten også,men det skal dere få vite,når mine nærmeste vet om graviditeten:o) er nok en del kjente her inne:p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6873372-litt-info-om-vi-jentene-p%C3%A5-bim/#findComment-6873489
Simen og Julie Skrevet 29. oktober 2006 #3 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei=) Sitter her å kjeder meg en søndags morgen da min kjære er på audition til Dansedeber. Jeg har det sååå kjedelig altså... Så jeg skriver litt jeg=) Er det feil, kan dere jo bare gå inn å redigere. ............................................................................... ....................... Navn: Christina Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 22+4 Symptomer: Masse SPARK! Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: Ja! Termin:8 mars (i følge meg 4.mars) Kjønn:Jente Navn på baby: Linn Rebecca,Linn Vanessa Innkjøp hittil:Seng,Himmelsenggardin,sengetøy,joggedresser,bodyer Hjemmeside:www.laprincessanuest ra.piczo.com Msn:[email protected] <#>LaPez+LillePrinsesse*<#> ........................................................................................ ............... Navn:Jeanette Alder: 19 Status: samboer Er i uke: 20 Symptomer: spark Hvor i landet: skien Planlagt gravid: ja Termin: 18.mars Kjønn: vet ikke enda.. Navn på baby:vet ikke enda.. Innkjøp hittil: noen klær Hjemmeside:www.snaff.piczo.com Msn: [email protected] LilleFrø*18.03.07* ........................................................................................ ............... Navn:kine alder:17 status:singel er i uke: 27 symptomer: masse spark:) hvor i landet: lørenskog planlagt gravid:nei termin: 28.januar kjønn: gutt navn på baby: oliver innkjøp hittil: vogn, vippestol og noe klær hjemmeside: www.kinesguttebaby.piczo.com msn: [email protected] kinemor17 ........................................................................................ ............... Navn: mrsdior alder:18status: samboer er i uke: 27 symptomer: bekkenløsning, og sinte hormoner hvor i landet: Bergen planlagt gravid: nja, egentlig ikke termin:29januar kjønn: vet ikke navn på bebi: Leon eller Frøya innkjøp hittil: mangler bare bleiebøtte og bæresele hjemmeside: msn: Litizia ........................................................................................ ............... Navn: lena Alder: 20 Status:Samboer Er i uke: 26+5 Symptomer: masse spark=) Hvor i landet: lillestrøm Planlagt gravid: nei Termin:28 januar Kjønn:gutt Navn på baby:tobias Innkjøp hittil:har kjøp og fått alt=) Hjemmeside:www.mybabyboy2007.piczo.com Msn:[email protected] lena20 ........................................................................................ ............... Navn: lotte Alder: 20 Status:Samboer Er i uke: 5+6 Symptomer: ingen Hvor i landet: sørlandet Planlagt gravid: ja, men fikk sjokk ;p Termin:28 juni Kjønn: vet ikke enda Navn på baby:hvis gutt adrian/oliver, hvis jente tuva/hedda/henny Innkjøp hittil: Hjemmeside: lotte20 *28.06.07* .............................................................................. ......................... Navn: Laila Alder: 19.5 Status:Samboer og forlovet Er i uke: Er bare prøver enda Symptomer: ingen Hvor i landet: Gudbrandsdalen Planlagt gravid: Ja, planlegger litt, men stresser ikke så mye lenger Termin: Hvis gravid nå: 25.07.2007 Kjønn: Vil vil vil få jente ;-p hihi, men blir glad for gutt også da... Navn på baby: Hvis gutt; Robin, hvis jente; Line Victoria Innkjøp hittil: Noe småtteri som klær og leker Hjemmeside: Nope LallaWish-2.pp ........................................................................................ ............... Navn: Stine Alder: 17 år. Status: Samboer Er i Uke: 35 Symptomer: Spark og vann i kroppen. Hvor i landet: Bergen. Planlagt gravid: Nei, men nå gleder jeg meg bare. Termin: 4 desember. Kjønn: Jente Navn på baby: Erica Kristin Innkjøp hittil: Seng, stellebord, vogn, klær, uro, vippestol/huske, sengetøy, segekant, sauskinnspose og mye mer. Hjemmeside: www.piczo.com/babygirl0412 Msn: [email protected] Stine89 med en julegave ........................................................................................ ............... Navn:Maria Alder:18 status:singel og gravid:P er i uke:28 syptomer:spark og ellers så er jeg mye svimmel og tungpustet hvori landet:oslo planlagt gravid:nei,men velkommen er hun likevell termin:24 januar kjønn:jente navn på baby: Leni,Miqaila,Samira innkjøpt hitill:litt klær...ellers så har jeg arvet alt det "STORE" yo18 y mi nena24/01 ........................................................................................ ............... Navn: Ida Alder: 19 Status:Jeg bor langt i nord,han i sør,flytter sammen i ny leilighet i jan. Er i uke: 40 Symptomer: ALT! Halsbrann,vann i beina,gnagsår på ribbeina,spark og bevegelse og litt melk i brystene. Hvor i landet: Nært Tromsø Planlagt gravid: nei,men like glad uansett Termin: 28 Oktober. Woho.... Kjønn:Aner ikke. Har en følelse for gutt. Navn på baby: Sofie Helene eller Odin Johan Innkjøp hittil:Seng,sengetøy,klær,stelle komode, vogn,bilstol,amme innlegg+ amme bher (2stk.) Montree87*fødeklar* ........................................................................................ ............... Navn: Malin Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 20+6 Symptomer: Ømme pupper...og bittelitt bobling fra lillemann Hvor i landet: Trondheim Planlagt gravid: tja... Termin:12 mars (i følge meg 3.mars) Kjønn:Gutt Navn på baby: Ingen aaaaaning Innkjøp hittil:Litt klær, stellekommode, sprinkelseng Hjemmeside:www.malin-06.piczo.co, Msn:[email protected] ChAnZei *prins i magen* ........................................................................................ ............... Navn: Jeanette Alder: 16 Status: Ikke singel nei. hehe.. Er i uke: 26+3 Symptomer: Daglige spark, besvimelsestendenser, hyppig vannlating, melk i puppene, etc.. Hvor i landet: Oslo Planlagt gravid: Egentlig ikke. Termin: UL-termin 2 feb, menstermin 22 jan Kjønn: Jente Navn på baby: Adele Innkjøp hittil: Litt klær. Har kikket på barnevogn, den kommer snart! Hjemmeside: http://adeleelisabeth.piczo.com Msn: [email protected] jessie ~ jente 02.02 ........................................................................................ ............... Navn: Ine Alder: 16 (blir 17 i desember) Status: Forlovet Er i uke: Er 30 + 4 Symptomer: Daglige spark, melk i puppene, stooooor mage.... Hvor i landet: Stavanger Planlagt gravid: Nei Termin: 5 januar Kjønn: Jente Navn på baby: Emilie Innkjøp hittil: Alt er på plass mangler bare Emilie gullet... Hjemmeside: Nei, desverre Msn: [email protected] (bare å legga mg t) Ine16, 05.01.07 ........................................................................................ ............... Navn: Tine Alder: 18, 19 i januar Status: singel Er i uke: 31+6 Symptomer: spark, blodtrykksfall, halsbrann, bekkenløsning Hvor i landet: nesodden ved oslo Planlagt gravid: nei Termin: 28.12.06 Kjønn: gutt Navn på baby: hemmelig Innkjøp hittil:Seng,Himmelsenggardin,sengetøy,vogn,vugge,stelleunderlag,alt for å innrede og pusse opp et barnerom (snart ferdig),masse klær;hentesett,utedress,ull undertøy o.l., ++ Hjemmeside: www.piczo.com/desemberbaby06 Msn: [email protected] nyttårsbarn*liten gutt28.12.06 ........................................................................................ ............... Navn:Rita Alder:19 Status:Snart Samboer Er i uke: 25 Symptomer:Masse Spark omtrent hele dagen Hvor i landet:Frosta (8 mil nord for Trondheim) Planlagt gravid:Nei, men h*n er veldi veldi velkommen :) Termin:19 Februar (i følge meg 11 Februar) Kjønn:Vet ikke enda Navn på baby: Enya Iselin/Andrea eller Timo Vincent Innkjøp hittil: Har fått d meste av de store tingene. Har faktisk ikke kjøpt noe enda:S Hjemmeside:www.ritapouzen.piczo.com Msn:[email protected] Februarbebis i magen_87 ........................................................................................ ............... Navn: Caroline Alder: 18 Status:Samboer Er i uke: 8 Symptomer: Kvalm, svimmel og ømme pupper Hvor i landet: Tønsberg Termin: Juni Navn på baby: Aela Miliane (hvis det blir jente) Innkjøp hittil: Joggedress ) Msn:[email protected] Aela <3 ........................................................................................ ............... Navn: Renate alder: 19, snart 20 status: singel er i uke: 8 symptomer: sliten, humørsvigninger, +++ hvor i landet: Voss og Bergen planlagt gravid: nej termin: 12 juni, (ifølge mg 9juni) kjønn: vet ikkje. mn tror gutt navn på baby: Johannes Alexsander eller Kassandra Angelika innkjøp hittil: nattøy, body, parkebukse og bamse veldig lite ass natemor87 ........................................................................................ ............... Navn: Linda alder: 19, snart 20 status: samboer er i uke: 28+2 symptomer: vondt i ryggen of føttene.. stor mage:) hvor i landet: trheim. planlagt gravid: nupe.. termin: 21 januar kjønn: gutt eller jente. navn på baby: vanskelig... innkjøp hittil: alt av de "store" tingene, mangler klær og div. Lin86 ........................................................................................ ............... Navn:Hanne Alder: 20 Status: samboer Er i uke: 38 Symptomer: spark og bevegelser, bekkenløsning, halsbrann, stor mage... Hvor i landet: Stavanger Planlagt gravid: ja:) Termin: 14 november Kjønn: gutt:) Navn på baby: William Innkjøp hittil: alt er klart! Hjemmeside: har ikke... Msn: [email protected] sweetnovember *fødeklar* ........................................................................................ .............. Navn: Marthe Alder: 18 (19 i april) Status: Samboer/Forlovet Er i uke: 6 Symptomer: Kvalme, Ømme bryster, mensmurringer og "strekking" i magen Hvor i landet: Bømlo, sør for Bergen Planlagt gravid: Nei. Men likevel en glede:D Termin: Rund 24 juni Kjønn: Vet ikke enda (har en følelse av at det er en liten jente.. ELLER en gutt... Kanskje begge deler?) Navn på baby: Marcus eller Erica:) Alt etter som Innkjøp hittil: Heller lite siden min søster har det meste fra sin forrige graviditet:) (2 år siden så det er vevl ikke FOr umoderne enda;) ) Lille Marthe med baby på vei:) ........................................................................................ ............... Navn: Eva Alder: 21 Status: Samboer Er i uke: Er nok bare prøver jeg:) Men dessverre er jeg en av sliterne... Har en binyre feil som gjør at TR og EL stopper helt opp. Takk Gud for Provera og Pergotime:) Skal begynne på 'pergo og metformin om noen dager. Juhu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Symptomer: Ingen... Hvor i landet: Vest for kristiansand og øst for Stavanger. Midt i mellom:) Planlegger graviditet ja:) Navn på ønskebabyen våres er: Erica eller Enok Lime85 ........................................................................................ ............... Navn: ms hope med liten i magen:o) Alder: 19-20 før babyen kommer Status: Samboer Er i uke: 7 (6+2) Symptomer: tretthet,ømme bryst. Hvor i landet: Nord Planlagt gravid?:Jepp,veldig planlagt. Termin: 24.juni Kjønn: vil ikke vite på forhånd Navn på baby: bare kallenavn foreløpi Innkjøpt hittil: vogn,gaskluter,strikketdress,gravidbelte. vi lså gjerne fortelle dere resten også,men det skal dere få vite,når mine nærmeste vet om graviditeten:o) er nok en del kjente her inne:p ~hope~ med liten i magen:o) ........................................................................................ ............... navn: mariell Alder: 20 Status: samboer Er i uke: 35+2 Symptomer: alle hvor i landet: Svalbard Kjønn: gutt Termin: 3. desember 2006 Navn på baby: skifta fra simen august til simen johannes ........................................................................................ ............... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6873372-litt-info-om-vi-jentene-p%C3%A5-bim/#findComment-6874542
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå