*gullungen med okt spire* Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 komm hjem i går fra sykhuset.den lille gutten i mgen min har ikke hvert frisk..har her ikke sparkeet eller leea på seg i det siste.men så har ikke jeg hvert bra selv heller da.så jeg har hvert på registreringer i ultralyder.det er godt de passer så godt på oss.nå er jeg hjemme igjen så jeg skulle si i fra me en gang det var noe.så får jeg regelmessige ultralyder fram til fødselen har termin 15 januar.huff e lenge igjen.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Så leit å høre da, håper det går bra med dere.....Er dere på bedringens vei da?
*gullungen med okt spire* Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 ja går bedre nå heldig vis.jeg kjenner han hver dag men det er ikke så mye som før.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Vil ønske deg ihvertfall lykke til og ta vare på deg selv og den lille
Mille-k Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Det er godt du blir fulgt skikkelig opp. Ønsker dere lykke til videre!
selfangerkjerringa Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Ønsker lykke til for både deg og gutten! Godt at dere blir tatt orntlig vare på i hvert fall
selma07 og engel Skrevet 30. oktober 2006 #7 Skrevet 30. oktober 2006 Høres ikke hyggelig ut!! Men dere er i de beste hender da i hvertfall! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå