Gå til innhold

Elin 1977???

*påveitilåbli4barnsmamma*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Elin, kunne ikke unngå å se at du var i fra indre Østfold, Det er jeg og... Det rareste av alt, er at jeg kjenner ikke én eneste rundt meg som har vært igjennom prøverør.. Er så godt å være på dette forumet, og få lettet på tankene og delt erfaringer. Hører jo egentlig til 1. trimester nå jeg da... Endelig, men jeg må innom å se hvordan det går med de gamle traverne her inne. Vi selv har prøvd i 5 år før vi fikk prøverør, og vi ble gravide med to stk på 1. forsøk. Ser du har uttak i morra, og ønsker deg lykke til... Det går nok fint. Hvor i Indre østfold er du fra? Jeg er opprinnelig fra SP. Berg men bor ikke der lenger, bor i MY og Jobber i AS.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så koselig med flere fra distriktet. Jeg bor i As jeg da. Er 29, du da?

Gratulerer med to små i magen! Fikk dere valget om et eller to?? Vi skal ha innsetting i morgen, og siden bare 6 egg var befruktet, lurer jeg på om de vil sette inn ett eller to. Vi er forberedt på ett siden jeg er under 35 og det er første forsøket.

Lykke til i svangerskapet!!!

Skrevet

Hei igjen, jeg er 26.

Jeg fikk ut 17 egg, hvor 4 ble befrukta og to satt tilbake. Legen sa at de var ikke Dårlige, men heller ikke topp kvalitet, men nå har jo begge festa seg, så de får ikke vært så dårlige allikevel nei... Han ville sette tilbake 2 da det beste hadde delt seg i fire, og det andre i 3... Han sa at da er sjangsen større for at 1 fester seg.

Hvor hører du til? Jeg tilhører Riksen, og min lege er J. Mellembakken... Utrolig flink. Han lovte meg at jeg skulle bli gravid i løpet av 2006, og jammen holdt han ikke ord gitt;-) Jeg hadde uansett tenkt til å spørre om å få satt inn 2 stk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...