Gå til innhold

Er de strengere på det å sette inn to egg ved St.Olavs enn andre steder?

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykk av at det ved f.eks Riksen er mye lettere å få satt inn to egg enn det er ved St.Olavs!?

Noen flere som har det inntrykket?

De må vel gå utifra de samme "reglene" der som ellers i landet?

Hmm, bare en liten tanke fra meg...

Fortsetter under...

virker sånn..

Har lest at man får sette inn 2 egg på porsgrunn i allefall, og har lest at man setter inn to på riksen av og til...

virker litt rart da... hvorfor skal det være forskjellige?

Hei Sunniva78

De er nok strengere noen steder virker det som. Men det er jo mye som spiller inn også da. Tror nok de er litt tilbakeholdene med å sette inn flere en ett hvis man er under 30.Og selvfølgelig har kvaliteten på eggene mye å si.Jeg har alltid fått tilbake to egg,men er 34 år og har bare fått et bra og et middels hver gang. Legen har vel gjort det isteden for å "kaste" egget. Ønsker deg iallefall lykke til.

Klem fra-

Jeg luftet ønsket for en spl. på Sankten og fikk noe som virket som ei innøvd remse på grunnet til hvorfor de ikke gjorde det.

Bla at det er større risiko for problemer gjennom svangerskapet, under fødselen, for tidlig fødsel, ettervirkninger. At de ønsker å få ned tvillingraten som nå har blitt veldig høy, fødeklinikkene er vist "sinte" pga alle tvillingene som ikke er egenproduserte og de andre klinikkene ville komme til å følge etter de stramme rammene rundt det å sette inn to. Bare de som var på vippen til å bli for gamle, eller hadde sitt siste forsøk fikk vurdert å sette tilbake to egg.

Til slutt kunne hun si at jeg med min unge alder bare kunne glemme det. (Rene ord)

Ble så paff at jeg til nå ikke har orket å gjøre noe. Men nå som vi starter på vårt 4.forsøk lurer jeg på å ta en prat med legen min her.

Kanskje få han til å sende brev til de der oppe. Slik at vi ved et evt neste forsøk kan få to egg.

Vi ønsker oss tvillinger/to tette.

Jeg har fått akkurat samme leksa som ano`num..... Hun sa akkurat det samme til meg (kjenner igjen ordene.... :o)

Tror nok de mener vi har like stor sjanse til å bli gravid uansett hvor mange de setter inn. Men jeg kommer iallefall ingen vei når jeg argumenterer der oppe.... *sukk* Har prøvd og prøvd..........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...