Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 29/10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

64 lange dager igjen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

40 dager igjen i dag!

ergo er jeg høygravid i dag!!

ihaa!!

Skrevet

Jeg har 17 dager igjen og kunn 2 dager til jeg skal sjekke modningen, men disse dagene går sakte nå!

Skrevet

31 dager igjen:) Akkurat en måned til termin i dag:) Dette er så spennende:)

Skrevet

60 dager igjen ..... vil ha nååååååååååååååååååå!!!

Skrevet

Termin i dag, men ser ikke ut til at lillegutt kommer i dag heller...;(

Litt lei nå, ja...:)

Skrevet

84 dager igjenn jeg.. lenge ja.. men har ihvertfall kommet over i 3. trimester nå...

Skrevet

6 dager igjen, og jeg hører til dem som har gått med vonde, uregelmessige kynnere og mens vondt i lang tid (en og en halv uke) og tror innimellom at det er noe på gang, men nå skal jeg f--- meg ikke la meg lure mer.

Dessuten har jeg fått spy syken og diare, med influensa vondt og feber, slapp, når dette kommer på toppen av vonde kynnere da er det bare h------.

Sint nå. og plutselig lei, for det har jeg ikke vært før...

Skrevet

9 dager igjen :)

Nede på ett siffer nå!!! Jippi :)

Skrevet

"Bare" 34 dager igjen......kan det ikke gå litt fortere da..... er så utrolig spent!!! Og etter at vi var på omvisning på føden så er jeg klar klar klar!!

Skrevet

70 dager igjen her :-) Begynner å hjelpe litt nå!

Skrevet

66 etter ul-.termin og 64 etter menstermin...

Skrevet

47 dager igjen

Skrevet

7 dager igjen, men menstermin idag!!!

Skrevet

Jeg har 15 dager igjen til ul termin, og jeg er så klar for å bli ferdig... Synes tiden går altfor sakte... Blir gaaaaal av å vente...

Skrevet

85 dager og akkurat over i 3. trimester. Tida har gått fort når jeg ser tilbake, men det virker likevel uendelig lenge til jeg får se poden : )

Skrevet

0!!! For jeg har termin i dag!!!

Skrevet

32 dager igjen i dag, så her går det unna...

Holder på å finne fram babyklær etter de 2 "store". Finner utrolig masse klær, men hvor er de nusselige knøttsmå i nyfødtstørrelse? Hjelp. Nå må jeg snart finne dem, ellers ender jeg opp på kleshandel, for noe må jeg jo ha til nurket. Problemet er at vi har fllyttet et par ganger siden minsta var baby, så jeg har mistet kontroll over eskene....

Kryss fingrene for meg for at ikke Nurket vil ut før jeg har alt under kontroll, please!

Skrevet

63 daga igjen! e begynt å bli litt lei no, men no er da snart eksamenstid på skulen so satsa på tida framover går fort!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...