Gå til innhold

Erfaringer med bleiebøtte?

Anbefalte innlegg

Noen sier det og andre sier det. Er dette en god invistering eller er det lettere å har bøtte med lokk, og bruke brødposer til dritt bleier.

Det koster jo litt å hele tiden må kjøpe nye poser til de bleie bøttene.

Hva er deres mening og erfaringer?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6873014-erfaringer-med-bleieb%C3%B8tte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener den bleiebøtta er en duppeditt man ikke har bruk for.

det går like fint,om ikke bedre med små plastposer/hundeskit poser,som man pakker hver bleie inni.Og har oppi en søppelbøtte med lokk. Bleiebøtta har poser som skal lukte litt godt,men man må nu ut med bleiesøpla omtrent hverdag når man har baby i huset,så parfymerte poser eller ei--spiller liten rolle.

Jeg hadde en bleiebøtte,men syntes ikke den pakka inn bleien i det hele tatt. (når den ramla ned fra "kverna" rulla jo tvinnen opp igjen,og det ble ikke sånn kjede med inntulla bleier.) Lukten av posene var ikke noe god..men kanskje det ikke er lukt på dagens poser. Men det er bare 4 år siden jeg brukte den.'

Så jeg foreslår å bruke de 3-400 kronene på noe annet som er mere nyttig.

Annonse

Jeg kastet min etter at den hadde stått ubrukt på badegulvet i aldri så lang tid - synes parfymelukten var litt rar også ... Det jeg følte da jeg byttet på min lille nyfødte prins var at de bitte små bleiene med nesten ingen lukt kunne gå rett i søpla, ikke ligge til lagring i bøtten på badet! Og morsmelkbæsj lukter ikke som vanlig bæsj - det kommer senere.

Jeg hiver meg på rekka med folk som ikke syns den er spesielt nødvendig. Jeg hadde en sånn når jeg hadde barnehage hjemme, men jeg syns det luktet grusomt. Det var lurt når det var mange bleiebarn, men med bare min egen ble bøtta stua vekk i kottet og stod der til ei veninne fikk den. Jeg syns ikke den var særlig smart heller. Den snurret opp så det ble mange bleier i bunnen og en lang remse med dyr plast. Bøttene er kanskje ikke så dyre lengre, men pose-refillen koster da sitt fortsatt.

Bortkastede penger, spør du meg. Bæsjeposer for hunder samt bøtte med lokk holder her i huset i massevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...