Gå til innhold

Hvordan skal dere fordele permisjonen...

Anbefalte innlegg

... og hvor lenge skal dere være hjemme?

Vi skal ha 54 uker totalt, jeg kommer til å være hjemme til 1.7 (får se om jeg tar ferie da eller jobber et par uker først - kommer vel an på amming og sånn), så er sambo hjemme til midten av november, og så tar jeg de siste ukene på slutten.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6872863-hvordan-skal-dere-fordele-permisjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi skal også ha 54 uke rtilsammen + at sambo får 2 uker med lønn rett etter fødselen. Jeg skal være hjemme til 1 des 07 for jeg sksl ha 6 uker ferie i juni og juli. Sambo skal ha 3 av ukene i des 07 og de restrerende 3 ukene skal ha fordele utover i tilknyttning til sine frihelger slik at han får lang fri da.... Det er det beste for oss hvertfall..

Vi skal også ta 54 uker. Jeg skal være hjemme til 31.07 Så overtar han

til helt i slutten av november. Da har vi begge ferien tilgode slik at vi kan være hjemme til jan - feb 07, eller ikke jobbe fulle uker. Vi har tenkt å bruke dagmamma til aug 08. Håper på barnehageplass.

Samboer har også 14 dager fri med lønn etter at vi kommer hjem fra føden.

Det er vel egentlig ikke helt bestemt, men vi skal iallefall ta 54 uker. Jeg kommer til å gå hjemme så lenge som mulig - vi får se hvor lang permisjon han kommer til å ta. Han skal iallefall ha de 14 dagene fri i forbindelse med fødselen.

Det blir dagmamma som kommer hjem til oss, dersom jeg ikke kommer til å gå hjemme selv til aug 2008.

Er det sånn at vi må ta ut ferie???

Hos oss tar jeg nok det jeg kan av perm... Samboeren skal ha fri noen dager etter fødselen, for å være med oss på sykehuset. Han har søkt overflytting fra jobben da fra nov til febr., så han skal jobbe i oslo-området, så da er han jo i nærheten allikevel,og kan sove på sykehuset med oss om natten. :)) Det blir jo noen uker på sykehuset... Så da er det godt å ha han i nærheten.

Han skal ikke ha sine 6 uker med pappaperm, så de mister vi vel. Men jeg skal allikevel ikke jobbe igjen før januar/februar 2008.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...