Happy:-) Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Er i uke 33. Har en sønn fra før som våkner en-to ganger om natta. Men er ikke så lenge det holder meg våken, han får raskt komme opp i sengen vår for mamma er såååå trøtt. Har akkurat vært sterkt forkjølet i 2 uker men er mye bedre nå. Men føler meg så utrolig trøtt hele tiden. Og det bare en time etter jeg har stått opp om morgenen. Er liksom helt i koma hele dagen. Orker ingenting og er egentlig ganske sur og grinete pga dette. Kroppen henger liksom ikke med i det hele tatt. Har ingen spesielle svangerskapsplager. Normalt å være så gåen? Eller er det noe galt her?
Silje's mamma Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 hei Happy.. Nei du er IKKE alene om å være unormalt trøtt og sliten.. selv er jeg i uke 32 og føler jeg går i koma dagen lang. kroppen er ikke med som du sier. den er tung og helt utmattet. har heller ikke hatt noen andre særlige plager enn litt bekkenplager. Jeg er sykepleier og jobber på en akuttavdelig, hvor jeg igrunn heller ikke burde vært når formen min er slik som nå. har egenmelding hver uke pga at jeg gir all min energi til jobben, og er utslitt når jeg kommer hjem.. takler heller ikke overgangene/skiftarbeidet. så i morgen ringer jeg legen min og kommer til å si at nok er nok.. kroppen henger ikke med, og jeg vil heller spare litt energi til fødselen, istedet for å havne i en depresjon eller noe slikt. Er nesten det jeg har trodd jeg har hatt, for gråter både før og etter jobb, og gjør ikke annet enn å krangle med pappaen.. tror faktisk det er hormonene som er årsak til at kroppen er i slik dvale.. det som er ekkelt er at man føler andre ser på deg som lat og giddaløs, men det er jo ikke det som er sant.. Håper du får litt mer energi etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå