Gå til innhold

Fler som har ubehag "der nede"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere dager nå har jeg hatt skikkelig ubehag "der nede".Det stikker som et uvær,og nå ungen rører på seg er det skikkelig ubehagelig.Da stikker nedi der,og blæra mi får gjennomgå.....

På kontroll på torsdag sa jordmor hun lå langt ned,så mulig hun har kommet lenger ned eller?

Fler som har det sånn?

Det betyr ikke at fødselen starter enda?Vil helst ikke føde enda:-)

Er 35+2.

Videoannonse
Annonse
Gjest leelu23 HØYGRAVID
Skrevet

Jeg har hatt det sånn lenge..

føles som om jeg sitter på hode til ungen han festet hode i uke 35..

er i uke 37 nå og føles som om tissen min skal sprenge til tider..

Jordmor trodde ikke det var lenge før han kom.. så blir spennende å se fremover :)

Skrevet

Hehe,ja jeg syns det kjennes ut som om både magen og tissen sprenges jeg:-)

Det stikker så nedi der,også er det så ømt....lurer veldig på om jeg føder før termin.Har en følelse av det.Gjorde det sist.

Hun ligger langt ned og er festet,så er ikke umulig.

Men,kan godt vente til etter uke 37 da.

Skrevet

her stikker det også men ikke så ofte men det er jæ... ubehagelig ,jeg venter nr 2 men med nr 1 hadde jeg ks og hadde nok gått langt over tiden siden jeg ikke hadde kynnere en gang ,det kommer som lange stikk skulle tro ungen drev med noe vodo der nede..

jeg har også kjent meg svimmel om jeg sitter på noe hardt(kontorstol over litt lengre tid..noen som har det også??

jeg er i u 32 og det er jo litt i gjen til termin da..har hatt mange kynnere tror jeg ,sånn at magen har blitt helt knallhard...

Skrevet

Jeg har fått stikkinger og menssmerter de siste dagene, men jeg er fullgått 37 uker til tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...