Gå til innhold

Gjeeeeeeeeeeeeeeeesp:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slapp søndag her også.. Jeg har bare gjort ingenting helt siden jeg stod opp! - har bakt brownies da, for vi får gjester senere i dag.. - sambo skal stå for middagen, jeg fikk i oppdrag å lage kake..

Nå skal jeg gå en tur.. får så vondt i hoftene om natten!! Akkurat som jeg får liggesår på en måte.. Må se om det hjelper å bevege seg litt..

hehe

slapp søndag, tja...

nå klokka 15 skal guttungen og jeg i karnevalsbursdag til kusina hans 4 årsdag!! (altså, min niese)

når vi kommer hjem, klokka 17, så skal jeg lage middag.

etter at middagen er fortært, så skal vi male 2 små vegger (MÅ bli ferdig nå!!)

og så er det kvelden, med kveldsmat og legging!!

tror dette blir en lang, men fin dag!!

klem, klem

Annonse

etter en halv dag med latskap fikk jeg nok, så nå lister vi barnerommet :)

dvs, sambo lister, jeg maler. er på siste nå, så jeg sitter å venter :)

etterpå skal jeg vaske litt på barnerommet og så blir det vels slækkings igjen :)

har sovet grei i natt..... med en 5 åring i sengen som er vant til å våkne kl 7 nå siden hun har begynt i bhg,,ikke så gøy ...: er det morgen nå?......er det morgen nå?........................................er det morgen nå da?.................................er det morgen nå?.........................nå da,er det morgen nå?.. he he he kan jo ikke bare klikke helt da.men til slutt kl 0700 fikk hun lov å stå opp..... ba henne ta seg en lekestund på rommet sitt,sidenjeg er dagmamma for en gutt på 15 mnd nå som jeg går hjemme er lissom helgen noe jeg prøver å ta vare på,om jeg ikke får sove vil jeg lissom ikke ut av sengen kl 7 fro det,ønsker å hvile mest mulig slik at jeg har overskudd til resten av dagen...

stod opp å laget frokost til knøttet og skrudde på barnetv ,slengte med i svime på sofaen og fant ut at i dag er det gratis sol på BRUN OG BLID altså i dag søndag 29 okt...

du får også gratis solkrem enkelte steder,så jeg og jentungen pakket aktivitetsbaggen hennes og tutlet opp til solstudio ,,ja folkens jeg vet at det ikke er det beste å gjøre men de har en sånn stooooooooooorsolseng der som man kan ligge på sideni og snu og vende på deg som du vil + at den har et helt utrolig bra viftesystem så man blir ikke overvarm...det var deilig 20 min med varme... koselig..

har ikke så lyst å være høygravid og bleeeeeeeeeeek...

nå har vi spist ferdig pizza for jeg gidder ikke lage så mye til når gubben ikke er hjemme,han kommer 3 nov tilbake...sukk.

har lyst til å finne på noe senere ,bake eller noe..ikke tenkt meg utenfor døren mer i dag..regner katter og hunder der ute....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...