Gå til innhold

Hvordan vite om hun er ordentlig mett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Emma er 2 mnd og får både pupp og mme. Jeg syns det er så vanskelig å vite etter hun har fått pupp, hvor mye mme skal hun få. I det siste har hun bare skreket og jeg føler nesten ikke jeg har fått i henne ordentlige måltider. Hun blir bare sur om hun får flaska i munnen og hun blir sur om hun får puppen i munnen - hun kan vel ikke være sulten da?

Syns det er vanskelig å drive på med begge deler, jeg =(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun har luft i magen eller noe annet som plager? Siden hun verken vil ha flaske eller pupp høres det ikke ut som hun er sulten i allefall... Prøvd med smokk? Kanskje hun griner for hun ikke finner sovero? Ikke lett å kombinere matingen, jeg ble spø av det sist, gikk fort over til bare flaske men det var litt ork å stelle i stand, enklere å ha maten på seg ;) Tenker at når hun er sulten så tar hun både pupp og flaske........

Skrevet

Ja, du har nok rett. Smokken er hun glad i, ja - men den har ikke funket i lengda den helle rnår hun holder på, så det kan jo ha vært litt magevondt ja. Blir nok mer og mer flaske her å nå...

Takk for svar!

Skrevet

Lukas er også blitt sånn de siste dagene! Aner ikke hva det er :-(

Skrevet

Datteren min var også sånn. Hun hylte og skrek så det var nesten umulig å mate henne blandt folk. Veldig vanskelig :( Vi hadde det sånn fra hun var 2,5 mnd til hun var 5,5 mnd. Da sluttet hun med pupp og ting gikk seg litt til da.

Jeg vet fremdeles ikke hvorfor det var sånn, men snakket med de på hs nå (har annen hs nå med lillebror enn jeg hadde med tulla) og de sa det kunne vært sugeforvirring siden hun både fikk flaske, pupp og smokk. Det er tre forskjellige måter å suge på det!

Det eneste som hjalp for meg var å gi pupp i mørket på soverommet, da var hun rolig. Ellers ga jeg bare opp å gi henne mat når hun skrek.

Lykke til. Håper det ordner seg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...