Gå til innhold

Afrodite79?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei igjen! Var så trøtt på fredag, måtte bare komme meg i seng! Skal vi fortsette å skravle litt her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei, er alltid trøtt om kveldene selv:) men sånn er det når mini ikke vil at jeg skal sove noe særlig lengere enn til 4..

Skrevet

Hehe...sånn er det her også :o) Fra i 04-05 tiden våkner jeg og føler meg helt våken, våkner vel ca hver halv time fram til morgenen da, så blir ikke akkurat så dyp søvn. Er ikke på jobb lenger da, så er jo ikke så farlig!

Så du sa sist gang at bekkenet ikke er noe særlig...huffda...plages du veldig? Er du sykemeldt eller i jobb enda da? Hvordan er formen ellers?

Skrevet

Går i aktiv sykemelding og jobber 3 dager i uken, kommer nok til å gjøre det fram til 15 nov og da går jeg over i full sykemelding. Gidder ikke å bruke 3 dager på jobb i uken og de andre liggende rett ut hjemme å ikke få gjort noe. Vil jo si at formen er bra etter forholdene, men kan ikke fatte at noen synes det er fantastisk å gå gravid:( Skulle gått på rundgang dette her ...sånn at det hadde vært samboers tur neste gang:) Noen spesiell grunn til at du er sykemeldt da? Vært det lenge?

Skrevet

Det var jammen ikke lett å være her samtidig i dag :o) Heng deg på twilighttråden en dag du er hjemme, eller kanskje du også bruker msn?

Høres fornuftig ut å gå ut i full sykemelding om ei stund, ingen vits i å slite seg ut før babyen kommer! Jeg har vært fullt sykemeldt siden uke 23, så det begynner å bli en stund...tiden tusler seg faktisk framover likevel. Har hatt mye kraftige kynnere/falske rier/premature rier, og står på riehemmende medisiner og tar livet med ro. Blir nok å være sykemeldt fram til permisjonen begynner. Er jo faktisk ikke så lenge til det er vår tur nå :o)

Du bodde i Oslo ikke sant? Hvor i Oslo da? Har bodd i Oslo i 5 år, flyttet tilbake til hjemstedet for noen år siden. Savner Oslo innimellom, og har vært der mye for å treffe kjente og mimre litt :o) Men nå blir det vel mindre av det framover...

Skrevet

Klarer visst ikke å treffes samtidig. ..Bruker msn ja:)

Uff det høres ut som kjipe greier med premature rier, men nå er vi ikke så langt fra målet:) Selv om det noen dager føles som en evighet... Hvordan får du dagene til å gå når du har vært hjemme så lenge? Noen tips? De dagene jeg er hjemme får jeg ikke gjort noe, bare later meg og vips så er det leggetid. Klarer ikke ta meg sammen å gjøre noe fornuftig, tenker bare at det kan jeg gjøre i morgen:(

Bor på brattlikollen/norstrand i oslo ja, er egentlig fra ullern, men har ikke bodd der siden jeg flyttet hjemmefra. Hvor i oslo bodde du?

Det blir nok ikke like lett å komme seg rundt å treffe gamle kjente med en liten en hjemme, i hvertfall ikke i starten.

Skrevet

Jeg har veldig avslørende e-mail adresse, men om du har litt mindre avslørende, er det jo hyggelig å skravle på msn :o)

Er rart hvor fort dagene kan gå når en er hjemme ja, uvant siden en til vanlig er vant til et kjappere tempo med jobb og trening og diverse. Jeg syns de første ukene sykemeldt var helt pyton, men så innstilte jeg meg på et roligere liv, og nå syns jeg faktisk dagene går ganske fort :o) Har laget meg en liste over ting som skal gjøres, og det kommer godt med, ellers kunne jeg nok bare "rotet" bort dagene. Jobber dessuten turnus til vanlig, så har mange venninner som har fri på dagtid, så er mye på kafe :o)

Den delen av Oslo du bor i er jeg ikke så mye kjent. Flyttet rundt noen ganger før jeg ble boende i ro de siste årene, men de fleste årene bodde jeg på St.Hanshaugen og på Grunerløkka. Trivdes veldig godt :o) Men anger ikke på at jeg flyttet da, er veldig godt å ha familien i nærheten nå når vi stifter familie selv.

Husker ikke helt om jeg har spurt før...men er dette din første? Eller hadde du kanskje barn fra før? Også ventet du gutt...eller?

Skrevet

Det er min første ja:) og en gutt ifølge 2 ultralyder:) Var inne til en ekstra sjekk på sykehuset etter et fall for 2 uker siden og da bekreftet de enda en gang at det var gutt, så hele stasen:) Kommer det da ut en jente får hun mye blått tøy:) Har en avslørende mail jeg også, men skitt au: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...