79`er snart 3barnsmamma Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Det kommer ut hvit tynn væske(akkurat som melk), ut av brystene når jeg klemmer på brystvortene...)....er det vanlig før tr.....Jeg har ikke gjort dette siden jeg ammet så jeg vet ikke om deter et vanlig tr - tegn hos meg..... Noen som har erfaring med dette??
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #2 Skrevet 29. oktober 2006 det er to år siden jeg sluttet å amme....
Petrinemor Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Det var noe hvit væskeaktig greie på brystvorten min i går kveld og.. tenkte sånn -hva i h... er dette her??? Jeg har aldri ammet.. så jeg lurer veldig jeg og, på hva det kan være?
babyT Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Tror ikke det er noe å bry seg om, jeg har hatt det slik siden jeg hadde en p-pille pause høsten 2001.
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 oki...så dette er noe som er vanlig...greit å vite!!! Takk for svar...så slipper jeg å tenke på det...... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå