Gå til innhold

Skal teste i dag jeg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg er kjempespent!! Men er liiivredd for at den skal være negativ, så vet ikke om jeg tør..

Har hatt bittelitt antydninger til mensmurringer de siste dagene, pluss veldig ømme pupper.. er redd det er tr som er på anmarsj.. men jeg testet meg på torsdag, og da kunne vi skimte en svaak strek i bakgrunnen.. håperhåper... Apoteket åpner ikke før i 3 tiden.. og det eer så leeenge til.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner du er utålmodig. men har du spart på morgenurinen? eller satser du på at det skal gi utslag selv om det er utpå dagen?

uansett, masse lykke til.

Skrevet

Jeg er jo 2 dager over ikm.. burde vel teste positivt midt på dagen om jeg skulle være gravid da?

Skrevet

Åååå, Petrinemor. Jeg er så spent med deg. Jeg har ikke fått TR jeg heller og ikke noe antydning til den. Og jeg testa blankt negativt om fredag. Det virker som du er gravid altså. Krysser fingrene for deg.

Klem

Skrevet

det burde du.. trodde kanskje vi ventet ikm i dag.. krysser fingre og tær for deg..

husk å gi beskjed hvordan det går..

Skrevet

Ja de sier at når man er over IKM, så kan man teste med med utpå dagen urin. Sist jeg var gravid testa jeg en eller 2 dager over IKM med digital på dagen. Skal du teste med digital???

Skrevet

uff.. ja dette er altfor spennende for meg.. jeg blir så utroolig skuffet om den blir negativ, så jeg vet rett og slett ikke om jeg tør..

Jeg er skikkelig spent på deg også!! Hadde vært skikkelig artig om vi kunne spasere sammen inn på første tri :) Har en skikkelig god følelse på deg! For selv om jeg ikke har noen evner, så stemmer ofte magefølelsen..stemte på en venninde av meg:)

Skrevet

Tror ikke de har cb på det apoteket som er åpent på søndagene... bare qr.. og den liker jeg ikke.. men den slår jo ut den og hvis det skulle vise seg at jeg er gravid.. hååper virkelig at tr holder seg langt unna

Skrevet

Åååå, tenk om du har rett med magefølelsen på meg. Er jo flere her inne som føler at jeg er gravid. Men jeg selv føler jeg ikke er gravid. Hehe. Trur søren meg jeg ikke er gravid altså. Trur mensen lurer meg.

Ja, det hadde vært så morro om vi kunna ha gått over på 1.tri. sammen nå. Jeg har 2 digitale tester liggende og en vanlig CB. Det klør i fingrene på meg nå å teste. Men har ikke morgenurin. Og mista litt håpet siden jeg testa blankt negativ om fredag.

Jeg føler du er gravid. I hvertfall når du fikk svak strek her om dagen.

Skrevet

Ja det er mange som er spente på deg!:-) Så blir utroolig spennende når du skal teste. Kan du ikke teste på direkten her inne da? Hehe, hadde vært artig:-)

Skulle ønske du kunne dele tatene dine med meg.. har lyst å teste med cb.. menmen...

I går kveld var det litt sånn hvit ekkel væske på den ene brystvorten min.. kan du forklare det?

Vel.. føler meg ikke gravid i det hele tatt egentlig.. men håper jo selvfølgelig.. og har jo ikke hatt noen av de symptomene som er vanlig for meg når jeg venter tr..

Skrevet

Hvit væske på den ene brystvorten din?? Hvordan da?? Kom det noe ut?? Jeg har ingen forklaring på det desverre.

Jeg har jo absolutt ingen symptomer, ikke en eneste øm pupp. Hehe. Men det pleier jeg ikke å ha heller når mensen kom og ikke hatt det når jeg har testa positivt før.

Skal vi teste sammen??? Men det er så dumt når vi ikke har morgenurin. I hvertfall for min del som har IKM i dag.

Skrevet

lykke til med testingen.....håper du får positivt svar!!!!

Jeg kryser alt jeg har å krysse...

:o)

Skrevet

Lykke til med testingen! :-) Er spent jeg ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...