Maialille Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Har en Emmaljungavogn. Kjempefornøyd! Prob er at dattera mi må ha på seler når hu sover i bhg. I denne vogna er det 5 pkts sele. I voksposen er det kun 2 hull til nakkeselene, ikke til selen mellom beina. Noen som vet om de nye voksiposene har et tredje hull til denne selen? Min er nemlig noen år gammel. Dattera mi er 16 mnd og ca 80 cm lang. Noen alternativer til god vinterpose?
Anonym bruker Skrevet 1. november 2006 #2 Skrevet 1. november 2006 Vet ikke om nye voksiposen har flere hull, men her er hvordan jeg løste det: Vi har lånt en voksipose som vi ikke kan klippe hull i. Trodde ikke jeg kunne bruke posen i vår Emmaljungavogn, men det oppdaget jeg i dag at gikk veldig bra. Kjøpte separat vogn/bæresele som festes på kroppen. Denne har to stropper som skal festes i fempunktssælen på siden (denne har en ekstra "løkke" på Emmaljunga beregnet på nettopp slike sæler). Disse stroppene i den løse bæresælen forlenget jeg med et par ekstra stropper jeg hadde liggende. Da fikk jeg stropper som var lange nok til å gå opp langs kroppen på jenta mi, ut av voksiposen og ned i festepunktet i fempunktsælen. Kanskje du må kjøpe et par løse vognsæler for å skjøte på disse sælene, men det blir billigere enn å kjøpe ny voksipose
vårspiren Skrevet 1. november 2006 #3 Skrevet 1. november 2006 Jeg kjøpte meg en ny voksipose i for et par uker siden. Den har totalt opplegg for seks åpninger; et hull over hver skulder, et hull på hver side av hoftene og to hull til "mellom bena". Så det vil hverken by på problemer med tre eller fem-punkts sele! Jeg kjøpte voksiposen min på Baby Shop. De hadde kampanjepris på den- "kun" 1499,- Vet ikke om tilbudet gjelder fremdeles. Du ka jo sjekke: www.babyshop.no Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå