Gå til innhold

Malathiel???

Mamman til Hedda & Hanna

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Hvordan går det med deg, har ikke sett deg så mye i det siste:) Hver gang jeg er oppe hos deg er du ikke der, bare jeg som aldri kommer meg fra jobben..

Jeg skal til legen på tirsdag, nå ha jeg fått nok, å det blir mindre jobbing på meg utover nå..

Du skal på ul i morgen? Skulle ønske det var meg, som skulle ditt en gang til, du får ha lykke til, og kos deg masse:) Blir spennende å se om det kanskje er en liten gutt som ligger inni magen din:o)

Har dere funnet ut navn enda? Vi hadde gutte navn klart, men jente navn finner vi ikke ut av, vi er bare uenige, hehe...

Lurte også på om du hadde hatt lyst til å være med på yoga for gravide på ny året? Kurset som gikk nå var fult, men det begynner et til 9 januar og varer frem til 29 februar? Det er i gamlebyen, en grei måte å lære noen pusteøvelser på før vi skal inn i illden i mars, hehe..

Du får får fortsatt ha en fin helg, klem fra meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg:)

Skrevet

Hallo hallo :o)

Nå er jeg her se... M har vært og golfet, så jeg har vært hos mamma og pappa en tur. De er i Danmark, så lillesøster hadde vorspiel igår. Og det så ut som et salig hel.... når jeg kom hjem, hehe... Da var det fram med støvsuger og vaskekost da vettu ;o) Skal ikke si noe, sånn så det ut utallige ganger etter meg også, hehe...

Joda, ultralyd i morgen, kjempespennende!!! Vi gleder oss masse! Men du har ikke tenkt til å prøve 3D-en i Moss da? Koster 1000,- hørte jeg. Tror kanskje vi tar oss en tur dit også... Hehe, får aldri nok vettu!!

Ja, yoga hørtes interessant ut! Må vi melde oss på nå kanskje??

Si klart ifra til legen din på tirsdag at du enten vil ha 50% sykemld eller kanskje en aktiv sykemeldig... Det blir slitsomt for deg om du skal fortsette sånn du gjør nå!!

Lykke til!!

Klem klem

Skrevet

Hei hei:)

Hehe, koselig at du hjelper henne da:) Husker selv hvordan det var, det eneste var at jeg ikke hadde noen til å hjelpe meg å gjøre reint dagen etter, det var det værste med å ha vorspiel:) Min kjære bror er litt roligere enn deg jeg var, hehe..

Ja, 3d har tenkt my på det, er jo så lenge til vi får se den vesle jenta jeg har i magen.. Men A.. syntes det er unødvendig han da, typisk mannfolk:) Men tenkte på farsdagsgave, samtidig som vi kunne ha med oss H.. for vet at hun har veldig lyst til å se sinn lillesøster i magen, hehe:) Men hvilken uker er det egentlig best å ta 3d?

Så koselig at du blir med, da slipper jeg å gå alene, og jeg har virkelig godt av å bevege meg litt, hehe.. Jeg kan ringe i morgen å høre hvordan det er, om vi kan melde oss på nå, eller hva vi må gjøre.. Kunne du tenke deg å dra på et bim treff en gang også? Jeg trur jeg har litt lyst, men tørr ikke å gå alene, litt pinglete der..

Hvordan går det med huset forresten? Har dere fått kommet i gang?

Det var et kjempe fint hus det dere har tengnet..

Jeg velger å være hjemme fra jobb i morgen og på tirsdag, jeg orker ikke å være der, har aldri vær borte sånn fra jobben, men jeg orker virkelig ikke å stå der i 6 timer.. Jeg snakket med en dame på trygde kontoret på fredagen, hun ble så sint etter det jeg fortalte at hun mente virkelig at jeg hadde det bedre hjemme.. Men jeg skal til legen på tirsdag,så får vi se hva som skjer, men orker virkelig ikke å ha det sånn lenger.. Men hvordan syntes du det er å jobbe 50%, det begynner jo å bli litt tyngere om dagen? Men du slipper vell det tyngste?

Viste du at det er 3 gravide på frisørmesteren også? Det er en som skal ha i mars, en gang og to som skal ha i april.. Og en i bodytouch som skal ha tvillinger i april:) Det plomper ut barn i alle kanter av det sentere snart, hehe:)

Der får ha lykke til i morgen, blir spennende å høre hvordan det har gått..

Klem:o)

Skrevet

Skjønner deg veldig godt ang. jobb... Skulle ikke forundre meg om legen din sykemelder deg 100% også (om hun er sånn nogenlunde oppegående da...). Det kan ikke være lett for deg, både med tanke på arbeid OG ikke minst arbeidsmiljø... Jeg trives max med å jobbe 50%, men så trives jeg også max med mine arbeidskollegaer, og det har MYE(!!!!) å si!!! Tenker på deg, vennen, du har måttet tåle mye dritt :o(

Får håpe det snur seg! Og jeg også tror du har det mye bedre hjemme, det tror jeg også nurket i magen har!!!

Ja, ring til yoga-greiene imorra og hør hva de sier! jeg trenger absolutt også å bevege litt på meg!

Oj, så mange i senteret som skal ha baby :o) Jeg vet ikke hvem som jobber på BodyTouch bortsett fra ho med det laaaaange lyse håret...

Også 3(!!!!) på Frisørmesteren da :-O Det er heavy!!!!

Du får kose deg hjemme et par dager du nå da, jeg sender deg en mld etter vi har vært på UL imorra jeg :o)

Ha en fin kveld da, klem

Skrevet

Det blir spennende å se hva legen sier i morgen, han er veldig forståelses full, og det er godt i en slik situasjon:) Jeg ringte å sa jeg var syk i går, hehe, det gjorde ingen ting at jeg var hjemme.. Arbeidskollegaer er det viktigste, og det er virkelig sant, det har mye å si.. Jeg har to gode og to som er helt blåst, og dessverre er den bedriften slik har jeg funnet ut..

Å tenker på deg i dag, det blir virkelig spennende å høre om de kan se hva det er, blir spennende å se om du føler riktig:) Jeg er nesten sikker på at du får en liten vakker gutt selv..

(det var jo det vi ble spådd også, du gutt og jeg jente)

jeg ringer yogan seinere i dag, å det skal bli godt å få kroppen litt i gang etter jul, blir ikke så mye nå om dagen, hehe..

Det er helt rått hvor mange som skal ha baby i senteret, hehe.. Det var ikke bodytouch jeg mente, men den sminke å krem butikken, gud jeg husker ikke hva den heter, men den begynner på b.. Så det var ingen av de jentene i bodyt som er gravide som jeg skrev,så lang jeg vet hehe.. Trur ammetåka har nådd meg alt jeg.. Det blir mye vikariat på frisørmestern, hehe..

Ha en fin dag så lenge, gleder meg til jeg får meldingen, hehe:)

Lykke til:)

klem:o)

Skrevet

dytte:)

Skrevet

Har du forresten sånn gravid bil belte?

Skrevet

Jada, det kjøpte M til meg i uke 6 eller noe sånn, hehe... Var jo så oppblåst, så det var skikkelig ubehagelig med det vanlige beltet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...