Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Synes det er litt fint med noe annet enn Elias, Tobias, Lukas og Mathias. De har blitt så veldig vanlige! Vil ha et navn som er litt anderledes, men ikke ukjent, hvis dere skjønner? Hva synes dere? Hvilken av stavemåtene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #2 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sakarias. Det er et fint navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #3 Del Skrevet 29. oktober 2006 Selvfølgelig med S. Det er fullstendig tullete og tøysete å gi sånne Z-navn til norske barn. Veldig lavklasse, synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 29. oktober 2006 #4 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sakarias : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 29. oktober 2006 #5 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sakarias med S. Et flott navnevalg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #6 Del Skrevet 29. oktober 2006 Vi har en deilig liten Sakarias på 1 år!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 29. oktober 2006 #7 Del Skrevet 29. oktober 2006 Sakarias ville jeg klart valgt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 2. november 2006 #8 Del Skrevet 2. november 2006 Kjempefint og tøft! Sakarias! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #9 Del Skrevet 3. november 2006 Tusen takk for tilbakemeldinger! Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #10 Del Skrevet 3. november 2006 vi snakket om Zachariah, men det er for vanskelig i Norge. Mannen min er Engelsk... jeg liker ikke den norske skrivemåten så godt, men tror jeg ville gått for Sakarias. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 3. november 2006 #11 Del Skrevet 3. november 2006 Hva med Sakeus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moon and starlight Skrevet 4. november 2006 #12 Del Skrevet 4. november 2006 Med S! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 4. november 2006 #13 Del Skrevet 4. november 2006 Hvis dere har noen tilknytning til utlandet er kanskje den engelske stavemåten greiest, for da funker det over alt. Ellers ville jeg kanskje valgt den norske versjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå