Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Noen som gikk på det? Hvor lang tid tok det før dere bøe gravide?
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Oj, denne kom opp feil. Mente hvor lenge har dere vært fri fra p-sprøyta?
Tiny dreams ♥ Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Har gått på den (Tok den en gang) men er ikke gravid enda, så der kan jeg ikke svare deg. Ettersom jeg har forstått er det vanlig at det tar mellom 1 og 2 år før kroppen er helt normal igjen etter sprøyteslutt, men jeg er ikke 100% sikker. Er mange år siden jeg tok den ene sprøyten..
Madam-mim Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg tror ikke jeg hater noe eller noen så mye som jeg hater p-sprøyta.. Begynte på den da jeg var 17 år, tok iste sprøyta april 2005. Gikk da på den i 4 år. Har enda ikke sett noe tegn til at kroppen skal stabilisere seg. Mista mensen etter første sprøyta og har ikke sett den siden. Velig leit nå som jeg ønsker å bli gravid. Noen svært få kan bruke opptill 2 år for å komme igang igjen. Har nå gått over halvannet år nå siden jeg slutta og har fått pergo. Det sies jo at sprøyta i seg selv ikke kan gjøre noe galt iht å bli gravid, men det kan ta lang tid:( Hvor lenge siden er det du slutta?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå