Gå til innhold

Noen gravide m endometriose her??


<3babyliss<3

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg skuille ringe legen i morgen for å få time. Er da 5+3.

Fikk påvist endometriose etter en sa for noen år siden. Alle cystene ble da brent vekk v/ lapraskopi.

Var på kontroll (innvendig ul) for 5 uker siden. Legen kunne ikke se noe endometriose, men var likevel sikker på at det var kommet tilbake på baksiden av livmor (derfor han ikke såg noe) Han begrunnet det med at jeg kjente smerter når han presset ul-staven ned mot ryggen min.

 

Det jeg lurer på, er om noen vet om dette er grunn nok til å få tidlig ul. Eller iallefall tidligere undersøkelse hos lege. Har ikke lyst til å vente til uke 9-10:)

Kjenner av og til stikninger i magen pga endometriosen (de siste årene)

De siste to ukene har jeg kjent disse hver dag. Av og til våkna om natten av det. Veit jo at dette er normalt, men blir jo litt bekymra når det er de samme smertene som endometriosen.

 

De kunne ikke si at endometriosen forårsaket sa, men har jo ikke lyst til at det skal skje igjen:)

 

Vil ikke være sånn sytete gravid jente, derfor sjekker jeg her før jeg begynner å grine og mase til legen:) Tårene sitter nemlig løst om dagen, hehe. Notting hill m julia roberts tok fullstendig knekken på meg:) Regner med det er flere småhormonelle her inne som forstår:)

 

Oj, dette ble langt... sorry!!

 

Ha en finfin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Små-hormonell er sikkert og visst!

Vil ikke være sånn humørsvinger som griner og flirer jeg heller, og virke sytete, så prøver å holde det litt for meg selv.. hehe...

Trodde disse hormonsvingningene kom mye senere jeg... aldri vært gravid før så....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også, men akk nei:)

Min sambo synes det er søtt da... så lenge det varer, hehe!

 

Dette er helt nytt for meg også. Da jeg hadde SA, fant jeg ut at jeg var gravid to dager før smertene satte inn (det var helt for j*vlig vondt) Det var ikke en planlagt graviditet, og jeg gikk på p-pille. Så jeg hadde ingen symptom som jeg kan huske.. tror ikke jeg kjente etter heller:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...