Gå til innhold

hva skal jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud her spør jeg gubben om morran om litt hjelp mens jeg lager mat til ungen.Så hyler han og skriker til meg som jeg skulle vært en dritt.Sier skaff deg en jobb å se hvordan det er.Greit nok slitsomt å jobbe,men det er slitsomt å holde på med en baby og husstell å.Og når han har fri så er det deilig med hjelp. Dette skjer hver søndag og den dagen i uka han har fri.Hva hadde dere gjort?Jeg klarer ikke å ha han sånn..er så vanskelig å gå fra han å.Hjelp meg pliis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kan rydde/vaske etter deg så får han ta opp etter seg. etter ei stund otrdner det seg nok, ihvertfall når alt undertøy er skittent ;)

Skrevet

selv om gubben din jobber 6 dager i uka så kan han vel hjelpe deg litt hjemme også......vi som går hjemme med den lille jobber også da grrrr..

tror jeg ville satt med ned for å ta en prat med han, fortelle at han også kan hjelpe til hjemme!

hvordan jobber han da? fra 7-15 jobb eller...når han kommer hjem etter jobben kan han også hjelpe deg litt...dere er jo to som har fått barn da ikke bare du!

Skrevet

Reis vekk en helg uten ungen... la han få oppleve hvordan dagene dine er... Og forlang selvfølgelig at huset er rent og ryddig og at klærne er rene når du kommer hjem....

Skrevet

Det er ikke akseptabel oppførsel fra din partner. Har han aldri vært alene med barnet deres? Jobber han alle ettermiddager også? Er vel den beste måten å få bevist til samboeren at det er mye arbeid med et barn å la dem få erfare det. Her i huset sier gubben at han skal på jobb for å slappe av..! (Vi har to) Hvor gammel er barnet? Sett deg ned når barnet sover og forklar ham hvordan det skal være. Når han er på jobb, er du på jobb i hjemmet. Når han er hjemme skal arbeidet deles 50/50.

Hvis det ikke er mulig å få partneren til å stille opp for familien hadde jeg SERIØST forlatt drittsekken.

Skrevet

jeg skjønner at du klikker..sambo er ikke så flink til å gjøre alt her hjemme heller..men syns jo selv at jeg kan gjøre mer enn han når jeg går hjemme...men sånn som i helgene så har vi hver vår dag å sove lenge på...det er veldig greit...datteren min er veldig flink til å våkne ekstra tidlig den dagen sambo skal opp med henne..hihi

Skrevet

takk for mange svar;)skal prøve alle forslagene:)

Skrevet

Jeg mener personlig att nå som jeg går hjemme dag etter dag kan jeg ta alt hjemme. Når vi begge begynner å jobbe igjen skal det deles. Han gjør ting ute pusser opp med mer men husarbeidet tar jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...