Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 jeg var på et kjøpesenter jeg aldri har vært på før...måtte så utrolig på do..fant en do... jeg åpner døren og ser at doen er knøtt liten... får aldri plass til vognen... og datteren min lå å sov så kunne ikke bare ta henne med meg heller..det kom en dame forbi..som virket veldig koselig.. hun sa at hun gjerne kunne passe henne for meg om jeg vile... hva hadde dere gjort?
cielo *to barns mamma* Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 Oi, den var ikke lett, tror ikke jeg hadde turt. Er veldig pysete av meg jeg da, men skulle vært full krise for min del om jeg skulle gjort noe sånt. En gang datteren min holdt på å falle (ikke alvorlig eller noe, hun bare turte ikke krabbe ned selv og begynte å gråte fordi hun var redd), og jeg holdt videokamera i hånden, kom det en fremmed mann som lurte på om han skulle holde det for meg... Ga kameraet fra meg uten å mukke, tok tak i jenta mi og tenkte så over hva jeg hadde gjort. Heldigvis var det en ærlig mann som sto og ventet med kameraet :-) Det viser bare at med ungene mine er jeg ikke rasjonell, klarer ikke at de er ute av synet når jeg er i butikken eller noe, klarer ikke trekke for forhenget i prøverommet engang mens vognen er på andre siden...
mai mammaen til to Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 kan jo si med engang at jeg sa fint NEI! hehe.. hadde nok heller vekket henne og lagt henne på gulvet der inne..hehe.. jeg tørr heller aldri å sitte henne utenfor prøverommet...tar henne alltid med inn...eller ikke lukker igjen forhenget.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå