Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har en herlig gutt, og prøver nå på på å få et barn til. Da jeg ble gravid ville jeg gjerne ha en gutt. Har alltid hatt lyst på en gutt først, så får det neste bli det vi får:-) Nå har jeg mest lyst på ei jente, men vil gjerne ha mange barn så om det blir gutt har vi flere forsøk. Hvis jeg får 3 gutter kommer jeg nok til å undersøke mulighetene for å manipulere litt. Jeg er selvfølgelig glad for det som kommer, men ei lita jente vil nok være det som står på "ønskelisten" Og om ikke manipulering har noe for seg, kan jeg alltids ønske ei annen liten jegne velkommen inn i familien. Er mange steder hvor de ikke er velkommen! Faren til mitt og forhåpentligvis mine kommende barn er fra en familie hvor det på 3 generasjner på fassiden bare er kommet gutter. Vet ikke hvor stor rolle det spiller, men får nok høre det fra den siden ja.. "Vi er maskulinge, vi får bare sønner, vi scorer høyt på tabellen" Makan til vrøvl.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6871770-shallow-grunn/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå