Gå til innhold

Lisaisa, her er det riktige resultatet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en tvetydig, muligens meget svaaaaaaak positiv test fredag. Testet i dag, og da var det negtivt gitt :o(

Du hadde prøvd på meg flere ganger og fått opp ja på graviditet hver gang, men slik gikk det altså ikke.. Ja,ja, det var jo moro lell. Og jeg kommer nok til å spørre om å bli spådd igjen. Er jo moro da, også øker det spenninga så lenge man ikke vet.

Takk for bryet.

(Tante Rød har ennå ikke dukket opp da, men nå kan hun likesågodt komme :o) Har bursdag på fredag, og kommer hun nå, kan det hende hun har dratt til da :o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det va jo trist..

Jeg har gitt meg med den pendelen jeg, stoler ikke på den selv heller og liker ikke å gi folk forhåpninger når jeg ikke har en peil egentlig..

Masse lykke til videre..

Skrevet

Tror ikke du skal ta det for tungt Lisaisa, de fleste tar det vel ikke for høytidelig og vet at det er mest for morro skyld.

Du burde i allefall ikke ha noe form for dårlig samvittighet over å gi folk falske forhåninger, du er jo helt klar når du sier at dette er for morr i tråden din..

Skrevet

Henger meg på denne tråden. Jeg synes ikke du skal ha noen dårlig smvittighet over å gir folk falske forhåpninger, du har jo sagt tydelig ifra at detter er for morro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...