Gå til innhold

kalde hender på babyen om natta

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå begynner det å bli veldig kaldt på soverommet. Lillegutt ligger på lammeskinn og har ulldyne. Men hendene vil gutten ha på hver side av hode og de blir Iskalde. Prøver å putte dem under dyna, men de kommer opp igjen. Har prøvd votter, men de får han av. Noen med samme problem, som har godt råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Martin er også kald på hendene om natta, men vi får ikke gjort noe med det. Tror han overlever ;)

Skrevet

våknet av at lillegutt sov veldig i urolig i sengen sin inatt. tok han opp i sengen min, for tenkte han kanskje var sulten, noe han ikke var. derimot var han iskald på hendene ja. ble til at jeg bare varmet han opp under min dyne, og lot han sove der. vil også ha tips angående dette! tenkte på å putte han i saueskinnsposen vi har i vogna, og ta på votter, men virker liksom så drastisk det også da..

Skrevet

samma her.la barnebarn i voksiposen i natt,siden det var så kaldt.men iskald på hendene alikavell.jr lå i vogn,med pledd og dyne.samma der.tror det blir votter eller noe heretter ja.eller jeg må finne på annet lurt.

Skrevet

Vi kjøpte noen ullvotter på Reflex som holder godt over håndleddet. De har han ikke fått av. Eller du kan feste de på med sånn våtte-klype?

Skrevet

barnets sokker fungerer fint som "votter" om natten

de går litt opp til albuen og er litt strammere enn votter

ser litt rart ut..men det fungerer her hjemme ivertfall

Skrevet

Tror ikke det er så farlig om babyene blir litt kalde om hendene, så lenge de er varme på resten av kroppen.

Skrevet

Mamma strikket pulsvarmere til Thomas fordi han var så kald på hendene. Nå er han god å varm.

Skrevet

Lukas ligger inntullet i helsetepe under dyna :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...