**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #51 Skrevet 29. oktober 2006 Også står det i pakningsvedlegget til den digitale: Hvis man tester samme dag man venter mensen, kan man teste når som helst på døgnet. Men det er jo såklart at jo mer vannet urinen er, jo litt mer sjans er det for å få negativt enn morgenurin.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. oktober 2006 #52 Skrevet 29. oktober 2006 ååh. nå gjør du det alt for spennende her..hehe. Test, test! :0)
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 29. oktober 2006 #53 Skrevet 29. oktober 2006 ååh... nå blander jeg meg inn fra 1 trm og.. TEST..test det her er alt for spennende
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #54 Skrevet 29. oktober 2006 God morgen jenter! Her er ingen tegn til tr... Og jeg er trøtt.. fuktig natt.. Bestemte meg for å leve til testen blir positiv....
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #55 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har såååå lyst å teste, men jeg er så sikker på at den blir negativ. Mensen kommer vel snikende i kveld eller natt. Jeg fikk jo blankt negativ den vanlige CB om fredag. Kan liksom ikke tru at den blir plutselig positiv nå.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. oktober 2006 #56 Skrevet 29. oktober 2006 :0). Følg dine egne ord: så lenge tanta ikke er der er det håp!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #57 Skrevet 29. oktober 2006 Ja jeg sitter å kniper igjen nå. Hehe. Skal se om jeg klarer å samle urinen litt her. Så kanskje jeg tester. Har jo som sagt 3 tester liggende. Og om jeg får negativt og mensen ikke har dukket opp til tirsdag så kan jeg ta en ny test. Men da minsker i hvertfall håpet mitt om at jeg er gravid. Sist jeg hadde mensen så fikk jeg en forvarsel med at mensen begynte. Altså det var blod "oppi der" også kom blødningene for fult dagen etter. Nå er det absolutt ikke noe.
Lone35 =0) Skrevet 29. oktober 2006 #58 Skrevet 29. oktober 2006 Hei jeg kom inn nå.Har Juhupia testa eller. Jeg er såååå fra meg av spenning. :0)
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #59 Skrevet 29. oktober 2006 Hei Lone... Ikke testa på nytt siden fredag. Ikke antydning til den dumme mensen heller. Nå har jeg ikke morgenurin heller, så jeg vet ikke om jeg tør nå å teste. Men har så lyst, men den blir nok bare negativ alikevel. Har digital. Jeg er jo ikke over IKM enda. Den er jo i dag.
2søtesmåh Skrevet 29. oktober 2006 #60 Skrevet 29. oktober 2006 Snakka med mamma isted, og hun og pappa snakker om å invitere alle barn m/familer til 2uker i syden på slutten av juli (28.juli......) Så da er det jo KJEMPEBRA at det ikke klaffa nå (TR må så gjerne komme akkurat nå ja (o: ) Om vi hadde fått spire nå ville termin vært litt før 10.juli, og man kan nesten ikke ta med et 2-3 ukers gammelt spedbarn på sydentur, og om jeg føder etter termin, enda verre...... Åh,nå gleder jeg meg til sommeren jeg, og vi tar en pause i prøvingen fram til utpå senvinter/vårparten en gang istedet.. Aldri noe som er så galt at det ikke er godt for noe. Men dere, har dere opplevd å få små hvite kviser på areola???? Eller, det ser ut som en mellomting mellom kvittuppete kviser og blemmer..... Tror hormonene mine fester for fullt i kroppen min for tiden, og i går kveld en stund klødde brystene som bare f... Noen andre som har opplevd det i forbindelse med p-pille slutt ??? Litt ekkelt bare, og i og med at de fortsatt er store så ser det ikke akkurat delikat ut. Må legge til at de må sees på nært hold for å se disse blemmene da.... Vel, nå er mine bekymringer for negativ test borte iallefall. Og om TR lar vente på seg så har jeg uansett gor td til å bli kjent med syklusene mine...(o: Kommer ikke til å begynne med pillen igjen, nemmelig. Vi ble enige om at heretter blir det kondomer. Så slipper jeg å gjennomgå det som jeg har vært gjennom nå en gang til. Åh, nå har jeg det ganske bra egentlig. Ha en fortsatt fin søndag
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #61 Skrevet 29. oktober 2006 Det var et koselig innlegg det du... Godt å høre at du har det bra.. !!! Ha en fortsatt super søndag!!! Og lykke til videre!!!!! Klem klem!! *kosemoseoverdose*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå