**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #26 Skrevet 29. oktober 2006 JEG VI TESTE NÅ......Men jeg tør ikke. Er jo IKM i dag eller i går og er jo ikke akkurat på overtid. Jeg har 2 CB digital liggende og en vanlig CB. Så jeg har jo 3 tester....Hehe. Herregud, jeg er testoman.
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #27 Skrevet 29. oktober 2006 Tror ikke det blir mer testing her... fy for en påkjenning!! Testet på fredag, det var ikm i forhold til bløning etter spiralfjerning. Men, så kjente eg litt i går kveld at håpet kom litt... hehe. For tviler jo på at eg har en "ryddig" syklus allerede... så tenkte jo da at kanskje eg hadde hatt litt senere eggløsning.. og testet i dag morges.. men den var veldig negativ den altså!!!!!!!!!! Argh!! Så det er nok over for denne gang... Hadde jo ikke trodd det skulle klaffe så fort heller, men rart hvor en begynner å håpe likevel De to andre gangene eg har vært gravid har eg blitt det bare vi har snakket om det.. hehe. Men nå har eg tross alt hatt spiral i ca 5-6 år... Lykke til juhu!!!!!!! Klem!!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #28 Skrevet 29. oktober 2006 Hvilken spiral har du brukt??? Jeg brukte før hormonspiral og da kom syklusen min i orden fort. Jeg hadde brukt den i nesten 5 år og hadde ikke mensen da. Så jeg trudde at syklusen kom til å bli helt på bærtur den gangen, men det ble den ikke. Og moniccen ble jo gravid med en gang etter å ha tatt ut spiralen. Det er håp for deg enda kjære go-jenta. Klem klem
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #29 Skrevet 29. oktober 2006 Har brukt hormonspiral... Men fikk ny for bare 5 mnd siden, så er vel proppet i "nye" hormoner... Moniccen var startet å få mens igjen tror eg når hun tok den ut... Tror det er lite håp, føler meg veldig pms... både fysisk og psykisk!!! Og har jo en cyste også... vet ikke om det har noe å si, men tenker litt på det.. skal på kontroll den 16. nov. heldigvis. Håper bare ikke mensen drøyer for lenge... kjenner eg er veldi utålmodig... Klem!!!!!!!!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #30 Skrevet 29. oktober 2006 Ååååå, tenk så koslig det hadde vært om vi alle kunne gått over sammen til 1.tri. nå. Jeg krysser fingrene for deg jeg altså, og at du er gravid.
Alba44 Skrevet 29. oktober 2006 #31 Skrevet 29. oktober 2006 God søndag jenter! Ååå...så spennende med dere ikm`ere da!!!! HÅPER ikke slemma rød dukker opp. Krysser fingrene for dere!!!! xxxxxxxxxxxxxxx Jeg har sovet lenge i dag, funnet meg en kopp kaffe og må bimme litt før frokost )
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #32 Skrevet 29. oktober 2006 Go morgen kjære alba.. Dette er ikke spennende for min del... Sitter her og håper slemme tanta kommer.. vil i gang med ny kanin"sesong"... hehe!! Er du kommet forbi el nå eller?? Formen fin og klar for ny uke?? Klem til deg og nyt morgen!! Ha en flott søndag!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #33 Skrevet 29. oktober 2006 Hei Alba=))) Takk for at du krysser fingrene. Dette er nervepirrende. Så deilig at du har fått sovet lenge i dag. Jeg stod opp tidlig. Jenta mi vekka meg med en god morgen klem og sa: Mamma, jeg er så glad i deg. Ble helt rørt jeg. Klem til deg. PS...Og jeg krysser fingrene for deg vettu. Du fortjener virkelig spire i magen din nå.
Alba44 Skrevet 29. oktober 2006 #34 Skrevet 29. oktober 2006 Du har lite håp om at det har klaffet? Hm... Men: kaninsesong er alltid gøy da! Hehehe... Er på dag 16 nå og ikke funnet el ennå. Dukket ikke opp før dag 20 sist, så venter og venter....og øver og øver )
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #35 Skrevet 29. oktober 2006 Takk for at du krysser fingre.. men tror ikke det er så mye hensikt. Kommer meg forhåpentligvis inn på 1 trim før jul.... Så det kan du krysse fingre for heller.. hehe Krysser alt eg har for deg ihvertfall!!!!!!!!! Klem klem
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #36 Skrevet 29. oktober 2006 LA OSS ALLE KOMME OVER TIL 1.TRI FØR JUL.......
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #37 Skrevet 29. oktober 2006 Øvelse gjør mester sier de.... hi hi!!! Før i min "ungdom" hehe... kunne eg ofte få en pekepinn på at mensen var på vei etter sex.... det satte litt fortgang i den, hehe. Men, i går kveld... NEI!! Hvitt som snø!!!!!!!!!! Ugh!! Så den er gjerne et par dager unna enda.... eg kommer til å klikke.. det er jo så lenge til neste ikm og håp!!! Utålmodig eg?? Neida... Tror eg får male litt i stedet.. Klem!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #38 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg må tisse nå....Og det frister med å ta en test nå altså. Men jeg har drukket litt kaffe og mye vann, så jeg vet det er dumt å teste nå. MEN, jeg er jo testoman. Søren heller.....
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #39 Skrevet 29. oktober 2006 Test du!!!!!!!!!!!!!! Sååååååå spennende med "llivetesting"!!!! Juhu!!!!!!!!!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #40 Skrevet 29. oktober 2006 Men sannsyneligheten for negativ test er større nå som jeg ikke har morgenurin vettu. Og den blir nok bare negativ alikevel.
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #41 Skrevet 29. oktober 2006 *ler av juhu* Diskuterer du med meg eller deg selv??? Gjør det du har lyst til... kjenner igjen følelsen!!! Klem og lykke til uansett!!!!!!!!!!!!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #42 Skrevet 29. oktober 2006 Hehe. Ja jeg ler av meg selv jeg også. Snakker med meg selv her jeg. Haha. Hvis jeg klarer å holde igjen litt nå og ikke drikke noe, så kanskje jeg tar en digital test etterpå. Men forbred deg på at jeg får opp:Ikke gravid. Trur neppe at jeg er gravid altså. Men jeg har jo flere tester liggende.
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 29. oktober 2006 #43 Skrevet 29. oktober 2006 God søndag! Håper du tester juhujenta! Spennende! Så kan du få trøst om den er negativ og jubelrop om den er positiv! :0) Vi er på dag 11 i syklusen og har bare svakt pos. el. test. Men vi koser oss likevel. Er så veldig klar for å bli gravid nå! :0) Var litt skummelt første pp, men nå er vi utålmodige allerede..hehe. Klem!
Alba44 Skrevet 29. oktober 2006 #44 Skrevet 29. oktober 2006 Åå Juhujenta!!! Du MÅ teste!!!!!!!!!! Go go go :-D Er kjempespennende for oss også!!
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #45 Skrevet 29. oktober 2006 Eg er forberedt på alt eg... Og skal eg være SKIKKELIG ego.. så er det jo bra at du blir her med meg en pp til... hehe!! Men vil jo helst ha deg over då... så kan du heller bare komme på "besøk"... det er det vi håper mest på!!!!!!! Tvi tvi!!! Men er det ikke den digitale som trenger mest hcg..??
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #46 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg snakket med de på apoteket angående dette om at den digitale bør ha mer hcg for å slå ut. Det er bare tull sa hun. Den vanlige CB og digitale er helt den samme, eneste forskjellen er at den digitale slipper man å¨tyde streker. Og hun dama fikk utslag på den digitale før den vanlige CB. Vet ikke hva jeg skal tru.
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #47 Skrevet 29. oktober 2006 Okei.. så lærte vi litt i dag også... Eg spurte forresten på apoteket om det var noe forskjell på cb og Qr, og det var eneste prisen sa hun... Så det er alltid mange meninger om slikt.. hehe. Nei, nå må eg male... og det eneste eg kommer til å tenke på er om juhu tester..hehe! Gitt hva eg skal i malepausen?? Klem!!
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #48 Skrevet 29. oktober 2006 Nei nå ble d aldeles altfor spennede for meg her *ler* Såvidt jeg tør åpen denne tråden lengre *hihi* Hos pernille.info står d at digital krever mer horomoner for å slå ut... Ikke vet jeg... *krysser og krysser og krysser*
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #49 Skrevet 29. oktober 2006 Nå har jeg begge pakningene til vanlig CB og den digitale. På den vanlig CB står det her: - 1 dager: 87% på at den gir positv utslag - 2 dager: 84% på at den gir positiv utslag - 3 dager: 74% på at den gir positiv utslag På den digitale CB står det her: - 1 dager: 92% på at den gir positiv utslag - 2 dager: 87% på at den gir positiv utslag - 3 dager: 55% på at den gir positiv utslag. Altså jo nærmere IKM man er, jo høyere % utslag med den digitale.
Dodlimammatil2 Skrevet 29. oktober 2006 #50 Skrevet 29. oktober 2006 hei jenter, håper dere har hatt en fin helg nå nermer mensen seg slutt og jeg kan begynne på neste "ha meg" omgang hihi, ser det er flere her som skal ha novemberspire det vil jeg oxo altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå