**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Sier god morgen nå jeg da. Håper dere alle har hatt en fin helg og husket å stille klokka 1 time tilbake. Tidlig oppe i dag jeg. Dattera mi våkna tidlig og ga mamma en go morgen klem. Det er en god start på denne søndagsmorgen. Nå er vi helt i slutten av uke 43. Vi er flere som venter mensen. Jeg har IKM i dag og ingen tegn til den. Testa negativt om fredag. Har jo et bittelite håp enda, men tviler. Tester ikke på nytt før i morgen eller tirsdag om TR ikkke dukker opp. Tenk at vi snart er i november alt. Tida flyr jo fort og vips så er det jul. Ønsker at alle av oss blir gravide innen jul. Det hadde vært toppen det. Tvi tiv alle sammen og jeg ønsker dere alle en kjempe fin søndag. Ta godt vare på dere selv og de dere er glad i. Klem klem fra meg til dere.
79`er snart 3barnsmamma Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 God morgen til deg og!! Krysser fingrene for at tr ikke har tenkt å komme.blir spennende dette. For min egen del testa jeg neg i dag..har IKM i morgen.....så jeg tenker nok at tr dukker opp hos meg i morgen!! Du får ha en super søndag, så krysser jeg fingrene for at du slipper å se noe til tr.... )
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. oktober 2006 Hei hei 79`er snart 3barnsmamma?? Tussen takk for det. Uff, kjipt at du har testa negativt nå. Trøst deg med at det gjorde jeg om fredagen også. IKM er jo i dag så vi kan jo håpe at både du og jeg har testa for tidlig. Så lenge TR ikke har kommet, så er det jo håp. Krysser fingrene for deg også. Blir spennende.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 GOD morgen!!! Jeg må bare minne om at jeg testa neg dagen før IKM, og positivt to dager etterpå SÅ ikke rull inn håpet før TR dukker opp da:) Fikk blødninger i går, etter trening... Men heldigvis stoppet d igjen, så d var nok bare slinhinnene som er litt skjøre... Puh... Ble litt svett ja. I dag skal jeg være hjemme og nyte søndagen m ungene mine Pusle i huset og kose meg. Prate litt med dere *hihi* Gleder meg maks til jul! Jula er så innmari koselig. Har egentlig lyst til å begynne med en gang, men d er jo litt tidlig enda...
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 Hei kjære moniccen:=) Ja jeg tenker mye på det at du testet negativt dagen før IKM og positivt 2 dager etterpå. Så jeg har jo et bittelite håp enda. Men jeg tør ikke å teste på flere dager i tilfelle mensen dukker opp i morgen eller tirsdag. Kanskje dumme mensen bare plutselig melder sin ankomst seinere i dag, men er jo ikke noe antydning til det enda i hvertfall. Åh, du begynte å blø litt i går. Uff, det må ha vært skremmende. Veldig godt å høre at det har stoppet nå og at det går bra nå:=) Pass på å ikke trene for hardt. Tenker på deg.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #6 Skrevet 29. oktober 2006 Den dumme tanta får finne noen andre å plage, slik at du kan flytte inn hos oss på 1. trim Må jo følge med her i hele dag, så jeg er oppdatert på deg:) *spent*
cille vil-9pp-1SA Skrevet 29. oktober 2006 #7 Skrevet 29. oktober 2006 Vi håper alle at du er gravid nå, Juhu!!! Tenker det er flere som har vært inne her de siste dagene for å se hvordan det har gått med testinga di;) Lykke til, da. Og god søndag!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 29. oktober 2006 Ja jeg vil over. Men den dumme mensen er visst flink til å lure mange, så har jeg uflaks, så lurer den meg også nå. Dette er så nervepirrende. For er jeg ikke gravid, så kan TR bare komme så jeg får begynt på ny pp. Når skal jeg tørre å ta en test om jeg ikke får mensen i dag?
melkekua™ Skrevet 29. oktober 2006 #9 Skrevet 29. oktober 2006 Heisan jenter ;o) Nå er tr på hell så da tripper jeg tilbake hit...den verste skuffelsen har gitt seg, og jeg kan se lys i enden av tunnelen ) Håper på en novemberspire nå ja! Lykke til alle sammen, de som skal teste og de som venter på at tr skal dra! Stor klem fra
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 29. oktober 2006 Å nei...Nå har det begynt å småstikke litt i magen. Det er vel et dårlig tegn med at TR er på vei....??? Snufs...
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #11 Skrevet 29. oktober 2006 Å nei!!! Vil ikke ha noen tante på besøk hos deg KNIP IGJEN alt du greier!!!!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #12 Skrevet 29. oktober 2006 Er ikke noe mensmurring, men litt stikkinger. Føler meg våt nedentil og det har jeg vært i flere dager. Tidligere denne uka hadde jeg økt utflod som var litt tykt og hvit, nå er det mer blankt og våtlig om du skjønne rhva jeg mener. Føles som mensen kommer, men fortsatt ikke noe inni meg...Søren at dette skal være så nervepirrende da.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #13 Skrevet 29. oktober 2006 Herregud jeg blir gaaaal Er så nervepirrende *ler* Jeg skjønner hva du mener, har hatt d sånn jeg også, også etter jeg testa pos. Dette blir en laaang dag;)
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 29. oktober 2006 Ja tenk om jeg kan være like heldig som deg da moniccen. Da hadde jeg jubla høyt. Men jeg er jo bare i min 2 pp, og det er heller andre som fortjener å få spiren før meg. Jeg vet at det kan ta tid. Det er så mange som har brukt over 1 år med å prøve å få det til, så jeg skal ikke klage. Men det hadde jo vært morro da.
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #15 Skrevet 29. oktober 2006 *moniccen vil juble med juhujenta* Jeg brukte jo bare 1 pp jeg da, nesten så man får dårlig samvittighet... Er virkelig urettferdig da, at noen skal streve så innmari, mens andre nesten bare trenger å tenke tanken :/ *krysser fingre og tær, mens jeg henger opp klær* ))
en-to-tre Skrevet 29. oktober 2006 #16 Skrevet 29. oktober 2006 Hei på deg juhujenta!!! Jeg har ikm i dag, og testa positivt!!!!!!!! testa også på fredag, men den var negativ, og jeg har INGEN symptomer, kanskje bittelitt mensmurringer, så ikke mist motet!! Ønsker deg lykke til, følger med deg! Ha en fin dag, og kos deg med datteren din! Klem,
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 29. oktober 2006 Wow. Er det sant Christina. GRATULERER SÅ MYE. Var testen din blankt negativ om fredagen altså? Hvilken test brukte du da? Og hvilken test brukte du nå??? Åååå, så glad jeg er på dine vegne. Nå fikk jeg lyst å teste på nytt i tilfelle. Men nå har jeg ikke morgenurin vettu. Kos deg masse nå. KLem
en-to-tre Skrevet 29. oktober 2006 #18 Skrevet 29. oktober 2006 Takk for det juhujenta:) Ja, testen var helt blankt negativ, ingen antydning i det hele tatt, og har heller ingen symptomer!! Hadde helt slått fra meg tanken om at jeg kunne være gravid, og så frem til en ny pp... tok egentlig en test i dag tidlig bare for moro skyld...(Har testedilla:)) Jeg brukte quick respons stav torsdag og fredag, og clear blue digital i dag... Ta en test i morgen tidlig du juhujenta, tror den er positiv jeg, har det på følelsen!!!!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #19 Skrevet 29. oktober 2006 Oiii, ja da er det jo virkelig håp. Hvis ikke mensen kommer i løpet av dagen eller kvelden og ikke i natt så tester jeg i morgen med CB digital. Håper du føler rett. Hehe. For jeg føler ikke gravid på meg. Jeg har ikke en eneste øm pupp eller noe annet. Stakk litt i magen i stad, men det ga seg fort.
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #20 Skrevet 29. oktober 2006 God morgen alle sammen!!!!!!!!!!!! Kjenner eg sitter her med et dilemma.... skal eg la søndagen bli grå og trist som humøret..??(les.PMS!!) ELLER.. ta meg i nakken og gjøre det til en "fornuftig" søndag..?? Jobber hardt med det siste.. hehe. Har et malingspann som står og roper på meg...*hysj litt *.. To unger og en mann som ikke har skyld i pms'en min.. stakkar.. En oldemor som venter på besøk.. Mye skittentøy!! "kaniner" i mange kroker... (og eg som pleier å støvsuge hver dag..) osv.... Jaja... vi får se senere i dag hva som blir gjort.. Ønsker alle som skal teste i nærmeste fremtid lykke til!! Gratulerer til dere som allerede har testet positivt!!!!!! Trøsteklem til de som har fått besøk av tr.. *kosemoseoverdose*
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #21 Skrevet 29. oktober 2006 Hei attpåklatt. Du har ikke fått TR enda du heller?? Eller har den kommet??? Går i surr med alt jeg nå. Vi er jo så mange her. Klem
attpåklatt!! Skrevet 29. oktober 2006 #22 Skrevet 29. oktober 2006 Nei.... har ikke fått mensen... Pyton å vente på den... verre enn å ha den!!! Tenk å sitte her å håpe på noe så teit som mensen... hehe!!! Men hadde vært så godt å kommet i gang med ny pp.. PS! Tror du er gravid eg... KLem til deg!!!!!!!!! Ha en fantastisk søndag!!!!!!!!!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #23 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har jo helt testemani jeg også. Søren at jeg ikke testa i dag tidlig alikevel. 2 dager siden jeg testa nå. Men det er vel mindre sjans å få en positv digital test nå som jeg ikke har morgenurin. Åhhhhh....Jeg er for spent nå.
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #24 Skrevet 29. oktober 2006 Gurimalla så spennende for deg også attpåklatt. Hehe, ja her sitter vi og venter på den dumme mensen. Blææ. Altfor nervepirrende. Husker sist jeg var gravid så hadde jeg ingen spesielle symptomer og da testa jeg positivt med CB digital en eller 2 dager over IKM. Men det var den gangen. Tenk om jeg skulle hatt den flaksen igjen. Nei, jeg tviler på at jeg e rgravid altså. Mensen kommer nok snikende snart nå. Huff. Krysser fingrene for deg attpåklatt. Når skal du teste igjen??? Klem klem
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #25 Skrevet 29. oktober 2006 Dere to ALTSÅ!!! Kommer jo til å bli helt stressa av dere... *ler* Vil jo så gjerne ha dere over til meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå