Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utrolig, men Odin som alltid vil stå opp mellom 5.30 og 6.00, fant ut at mamma hadde stilt klokka, så han sov til 6.30 NY tid i dag :o) JIPPI! Optimismen blomstrer og mamma håper det er starten på en god periode!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så deilig da!:-) nei her var det morgen 3.45....

Skrevet

Her var det min tur til å stå opp i dag, og da klarte jo selvfølgelig sambo å blingse på klokka med en time....hæh!! Han påstod da at klokka var var 7, men den var jo egentlig 8. Ok da tenkte jeg, og sto motvillig opp.Kommer opp med jentene, og der klokka på pc`en som har stilt seg selv er 05.45!!! Så føler meg litt lurt her:-)

Skrevet

vi var oppe halv 6...tidlig nok det ja...

Skrevet

hihi Martin sto opp kl 7 gammel tid og gjett at jeg var lykkelig. fra 4 til 7 er stor forskjellig. For en flink liten gutt jeg har :)

Kan virke som denne klokkestillingen var akkurat det som trengtes for at de søte små skulle endre døgnrytmen :P

Skrevet

jeg tok feil og stilte klokka en time fram, så hos oss var klokka 9. men da var den jo egentlig 7. helt greit i grunn..

Skrevet

Heisann:)

Hehe, eg var meget skeptisk da eg la meg i kveld eg.. kan man si. Våras tulle på 8 mnd, pleier å sove til rundt 7 hver måren.. og eg tenkte meg da at hu kom til å våkne kl 6, å jaggu vakna hu kje kl halv 6! :-) Hmm får legges en time senere i kveld da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...