De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg har hatt en mens siden jeg sluttet på p-pillene mine. Da tok det 25 dager mellom mens etter pillene og den første mens etter pilleslutt. Egentlig bruker det å gå 19-22 dager mellom mine mensperioder. Så hvis jeg skulle vente like lenge på den mensen jeg venter nå, skal den komme i dag. Da har det akkuratt gått 25 dager siden sist mens... Tok en test i dag, og den var svak svak positiv! En strek er jo en strek. Tørr ikke juble enda, men jeg håper dette stemmer, og at jeg er gravid.... Andre som har prøvd denne testen, og fått positiv test den dagen du venter ikm? Sitter her og er veldig spent... Håper dere skjønner noe av dette rotete innlegget mitt,hihi
melkekua™ Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 En strek er en strek ) men ta en CB så er du sikker! Sier et forsiktig gratulerer med spiren!
**Håper** Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Du høres ut som at du er gravid. Sier forsiktig gratulerer jeg:=)
Mjøndalen Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Det samme skjedde med meg i går. Det sies jo at en strek er en strek. Gratulerer
Serial mom Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Forsiktig gratulerer fra meg også!:-) Jeg testet svakt positivt med QR ifjor vår. Dette var 5 dager over IKM(hadde ikke testa før),og hadde såvidt blødd et par dråper da jeg tok testen. Jeg hadde en SA den dagen,så var derfor streken ble svak hos meg. Det var ikke feil på testen iallfall,for hadde noen vanvittige smerter i flere dager etterpå) (den er ganske følsom,og kan bli positiv noen dager FØR ikm også.) Satser på at du får nok en positiv test,men vent et par dager før du tester på nytt,så får hcg en sjanse til å stige litt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå