Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #1 Skrevet 29. oktober 2006 Kan man være gravid utenfor livmoren uten at man merker noe når man er så langt som 19 uker på vei?
ejiec++ Skrevet 29. oktober 2006 #2 Skrevet 29. oktober 2006 jeg er IKKE noen ekspert, men det tror jeg ikke er mulig. Alle de jeg har hørt om har fått store magesmerter rundt uke 7-8, dette er pga plassmangel tror jeg - og kroppen vil prøve å støte det ut selv. TROR jeg...
Smurfemamma *1rosa+2blå* Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Nei det er umulig,ved svangerskap utenfor livmora fester egget seg i egglederen..den vil briste rundt uke 7-8 pga av plassmangel...det gjør visst sykt ondt..
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 legen sa til venninna mi at hvis ho var gravid utafor livmora så hadde ho ikke klart og sitte oppreist i stolen.. (i uke 10).. det hadde gjort for vondt..
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Tror ikke det nei. Man pleier å få sinnsyke smerter nesten fra starten av dersom man er gravid utenfor livmoren og disse er ganske lette å kjenne igjen da de som regel er bare på den ene siden av kroppen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå