Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Vesla på 8 mnd har fått et hvitt belegg ytterst på tunga og veldig dårlig ånde.. tror det er sopp/trøske. ihvertfall etter det jeg har lest meg frem til. Noen som vet om jeg bør behandle det med noe spes? Tenkte å ringe legen/helsestasjonen over helga for å høre, men tenkte om noen her har noen gode råd imens!? Hun spiser godt og det ser ikke ut til å plage henne. Hva kan det komme av? (Hun har ikke brukt pencilin)
En i himmelen og Ei i fanget=) Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Hvis det er sopp/trøske, så er det et hvitt belegg, ser litt nupette ut på tungen... Kan også være i kinnene, og på gommene, etter det jeg vet!! Var hos legen i går eng dette (beleget på tungen) å hun sa det var sopp.. Fikk mucostatin mot det, så vi kunne begynne behandlingen i dag!! Men har hørt at men også kan få hvitt belegg på puppene/såre brystvorter, hvis du ammer!! Men er du veldig i tvil, kan du ta kontakt med lege i morgen, å skulle det være sopp, skriver han/hun ut resept til deg=) Lykke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå