Gå til innhold

November: Har dere begynt på julehandelen?


roxy76

Anbefalte innlegg

Hadde store planer om å ha ferdig julegavene til fødselen, men har ikke ofret det en tanke ennå. Hva med dere, det nærmer seg jo advent....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ferdig!!!!! Har ca. en 35-40 gaver å kjøpe, men jeg begynner alltid tidlig med julegavene. Passer på litt hele året jeg, ser jeg noe som passer til den og den personen kjøper jeg det. Det blir ikke så mye klær da, for der kan jo folk forandre både form og smak i løpet av året. Har igjen å kjøpe noen nissegaver til barna, men det blir ikke gjort før helt innpå jula. Nå har jeg så smått begynt å handle kalendergaver til 2 åringen vår. Neste år er det vel en til som skal ha kalendergaver...... blir vel litt liten i år da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er snart ferdig!:) synes det er godt å bli sån ca ferdig før den lille kommer! har ikke lyst å stresse meg julegaver når babyen kommer! he he:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis så godt som ferdig. Var på shoppingtur sammen med mor og søster forrige uke, og fikk handlet ferdig det meste. Har supplert litt de siste dagene også. Og så har jeg fått pakket inn alt jeg har handlet. Deilig. Nå gjenstår bare svigers, en svoger, mannens bestefar og en kompis. I tillegg må vi vel kjøpe noe skikkelig til barna, og kanskje noen småting til barnas beste venner. Men det som gjenstår er overkommelig. Må uansett vente til lønn, for nå er jeg blakk!! Svigers kommer forresten nedover for å være her til UL-termin (planer om å være barnevakt...). Så alt som skal til den landsdelen må være ferdig før de kommer. Ser faktisk fram til å slippe å kjøpe en eneste julegave for desemberlønna. Skal bli deilig å bruke pengene på det vi selv ønsker og trenger....

 

I dag er det 30 dager til termin, og jeg ser faktisk lys i tunellen. Hadde planlagt å få gjort så mye før fødselen, men har nok følt at jeg ikke har vært så flink som jeg håpet på. Nå holder jeg på med å vaske og ta vare på babyklær. Regner med å bli nogenlunde ferdig i løpet av morgendagen. Deretter gjenstår den berømte bagen. Da er alt klart til nurket kommer, og da har jeg faktisk fortsatt 4 uker igjen på å få unna rundvask og evt. baking. Tror faktisk jeg kan nå målet mitt i år om å få rundvasket til jul. Grei hobby det, fram til terminen, kan jo faktisk være med på å framskynde det hele.... Men det er faktisk ikke noe mål her i gården.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!!'

Eg såg at du har ein 2 åring... Det har eg og, og eg lurer fælt på kva du pakker inn i julekalenderen hans/hennar.... Eg har ein gutt eg, tenkte å pakke inn et par sokker, nokon kroner til sparegrisen hans, litt snop, votter,.... Men syns det er vanskelig å finne på ting, må jo ha litt av slik han treng, og litt småleker.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er så blakk i år. Men ska lage noen ting. Skal tove tøfler til noen og ellers tror jeg jeg skal finne på noe annet. Feks kjøpe litt pene glass å lage litt snop- Ingen ting smaker som hjemmelaget fløtekarameller ;)

Ellers vet vi stort sett hva vi skal kjøpr til folk. Skal på en handle uri Desember. Men har ikke tid før det. Og nå kalrer jeg ikke.

Men tar en hel dag i byen før jul,så får vi samlet alle gavene.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...