Hibbel Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Vi har nettopp vært gjennom den flytte sjauen, men trodde vi var kommet stort sett i mål. Men NÅ når vi skulle sette inn barnesete til poden så mangler vi noen remmer som skal foran og rundt passasjersete... Å de er sporløst borte. Jeg går her i amme-tåka og tror jeg har sett de en eller annen plass, men nå har vi sett alle steder der jeg trodde det var logisk... Noen som har noen tips i letingen? Hibbel
Twig Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 de ligger i en liten eske får jeg opp, får opp en sort søppelsekk også
Hibbel Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2006 Tusen takk Twig- i morgen skal jeg på søppel sekk jakt.... Trodde jeg hadde fått det meste på plass, men det lurer ting i kjelleren vet jeg... (les: sambo sitt rot!!) haha Du får ikke pp om det er på loft eller kjeller? (Kjedelig å ha så stor plass- mye å leite over- hihihi- )
Twig Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 hehe, jeg føler loft egentlig.. men finner du det ikke der, leit i kjeller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå