Gå til innhold

første ultralyd 7 uker på vei

Anbefalte innlegg

har hatt kraftige mage smerter, uten blødninger, men ble litt bekymra. legen snakket noe om graviditet utenfor livmora, å ville sende meg på ultralyd. men anbefalte meg å dra hjemom en tur først å hente tannbørste!! da ble jeg engstelig å redd. så ny runde med gult i koppen, og noen prøver. så ble det å skreve da, etter å ha kjent litt på magen. så kom hun med sånn ultralyd maskin å skjerm å greier. så før jeg fikk summet meg var det en liten "klump" på skjermen, med et lite hjerte som slo så fort så fort. å "klumpen" lå akkurat der den skulle den. begynte å grine jeg, ble litt for mye. følte meg litt teit å, hun prøvde å trøste meg samtidig mens hun holdt på der nede. hehe 9mm var det lille vidunderet, er et nytt mennesket jeg. har lyst å rope til hele verden at alt går bra og at jeg er gravid.

hehe men det er jeg vel ikke alene om (,")",)

Fortsetter under...

Så flott ;D Fantastisk å se at alt er som det skal og at hjertet slår og.... Kos deg massse! Og, Ingrid22! Småblødninger er ganske vanlig- særlig om du er fysisk aktiv. Jeg hadde endel med førstemann- og det gikk helt fint! Krysser fingrene!!!! :)

hvor langt er du på vei ingrid22? går sikkert kjempe bra.

er min første spire dette, så er kjempe nervøs for alt jeg, nyser jeg litt kraftig så oj uff da. hehe

7+ 0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...