Gå til innhold

4,5 kg! Er det mulig?!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lagt på meg 4,5 kilo allerede og er bare i uke 14.... Jeg som har vært så flink til å kutte ut snop og spiser relativt sunt. Kan jeg prøve å skylde på vann i kroppen, kanskje? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. jeg har å lagt på meg mye, nesten 5 kg allerde i uke 11 :P legen sa det bare var vann i kroppen min, men fik litt sjokk da.. de siste ukene har jeg gått ned, er nå i uke 14(dvs for meg 13+2) så, veier vel nå sånn rundt 3-4 kg mer enn før

Skrevet

Nesten litt godt å høre! Skal til legen på mandag og er redd for å få skjenn... Hi-hi-hi. Hadde bestemt meg for at jeg ikke skulle ha noen vektøkning fram til da.... For det gikk jo veeldig bra! ;)

Skrevet

hehe.. nei, legen min sa hvertfall at det ikke var noe uvanlig å legge på seg.. er jo bare vann.. så det er nok ikke uvanlig nei :)

Skrevet

hehehe og gjett om du skal legge på deg mer...masse mer:P men ta det med ro det forsvinner fort igjenn..så og si alt...

det bedre at du legger på deg enn at du ikke gjør det sa i allefall legen min...

Skrevet

er 14+2 og jeg har ikke lagt på meg noe enda..gått ned faktisk.Men det er vel veldig forskjellig fra personer...ta det med ro er mitt råd da.

Skrevet

Jeg gikk opp nesten 5 kg første 12 ukene, nå er jeg i uke 26 og har lagt på meg 9 kg totalt. Er visst vanlig å legge på seg en del i starten dersom man er slank og ikke for mye kvalm i starten :) Jeg hatet alt som var søtt og fett i starten svangerskapet, men la på meg likevel.

Skrevet

Nå skremme dåkke meg... Eg e i uke 24 og har barra lagt på meg 4-5 kg... Spurte legen min om det e normalt å vær så liten men han sa at det var ikkje noe farlig... Spesielt siden eg e førstegangsfødende... Men syns fortsatt det visker lite eg. Spiser normalt og akkuratt det eg har lyst på....

Skrevet

Må berre kommentere denne vekt diskusjonen... Antall kilo man legger på seg kommer an på din opprinnlige høyde og vekt. Det vil si, er du slank vil du sikkert legge på deg mer sammenliknet med en som er litt mer fyldig (men det finnest selvsagt unntak her også). Umulig å si om 4-5 kg er mye eller lite, når man ikke vet utgangspunktet. Så lenge legen sier det er normalt, så må man stole på det.

Men skjønner godt bekymringen, er selv opptatt av dette siden det er mitt første barn. Men etter legens tilbakemelding om at alt var normalt, slapper jeg mer av.

Lykke til :)

Skrevet

dere kan trøste dere med at det er bare for ni mnd. jeg la på meg 25 kilo med min første, og 20 kilo med min andre. nå går jeg med min tredje, å er velldig spennt på hvor mye det blir denne gang:)

jeg er ikke så lang heller ca 1,55 , å da er 25 kilo MYE :) men det gjør jo ingen ting, vanligvis veier jeg 40 kilo:) å vet at kiloene raser av så fort jeg er alene i min egen kropp igjen:)

noen legger ikke på seg i det heletatt. å andre legger på seg mye! forskjellig fra jente til jente:)

Skrevet

Huff, det hørtes nesten ut som om dette var verdens undergang, dette innlegget mitt! :) Er ikke redd for å legge på meg, la på meg 23 kg med nr 1 og 20 kilo med nr 2, men med begge så hadde jeg bare lagt på meg 7 kilo i uke 29. Har bestandig hatt størst vektøkning på slutten, så dette lover IKKE bra! Er ingen sylfide fra før av, for å si det slik... Vet jo at det forsvinner etter fødselen, men blir stressa når jeg har vært sunn og alikevel legger så mye på meg så tidlig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...