Ici1970 Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Og det var en utrolig lekker vogn! Jeg har prøvd vogna på Ringo barneutstyr (lekebutikken) på Sortland, og vogna var utrolig stor og brei, tett og lun, stilig og kompakt på en gang. Denne vogna har jeg utrolig lyst på. De har både joggster twist og joggster III der, og begge vognene var utrolig flotte! Bagen til vogna var stor og lun, og vi jeg ble fortalt at vogna tåler opp til 100 kg... Så denne vogna kan man bruke til barnet skal på gamlehjem hehe... Men så er det jo det der at legen så to spirer hos meg... Så jeg må jo kanskje se på tvillingvogner... Gleder meg til komme på ultralyd neste uke, for jeg stoler ikke på det gamle ruklet som legen hadde på legekontoret. Det kan ikke være mer enn en inni der...
<3 + <3 + <3 Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Ojj - 100kg var kanskje å ta litt vel i?! Hihi, 40kg er nok korrekt;) blir spennende å se om det blir ett eller to gull på deg da - hold oss oppdatert
Gjest Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 har også vært å testet denne=)forelsket meg tvert,så blir nok en ny vogn på mini etterhvert...*hihi*Men de har den i tvillingvogn og da,twinner twist heter den da=)
Ici1970 Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2006 Ojj - 100kg var kanskje å ta litt vel i?! Hihi, 40kg er nok korrekt;) Damen på butikken sa faktisk 100 kg, men det er jo ikke behov for så mye unge akkurat... Så det spiller vel liten rolle. Vogna er i alle fall sterk. Det er visstnok vanlig at ei slik vogn tåler ca. 25 kg.
Anonym bruker Skrevet 29. oktober 2006 #5 Skrevet 29. oktober 2006 Den finnes i tvillingvogn også da! Helt knall å trille! Var ute med venninnen min idag, som har tvillingene sine i en TFK. Byttelånte vogn, og hennes var supergod å kjøre, lett å svinge og virket veldig stabil. Veldig enkel å slå sammen også. Så du kan jo fortsatt sikle på den dersom det er to i magen... Lykke til!
KimPossible Skrevet 30. oktober 2006 #6 Skrevet 30. oktober 2006 Ja, du kan bare fortsette å drømme. For begge TFK vognene du har sett på finnes i tvillingutgave. Lykke til og GRATULERER!
Mamman til Sofie 180207 Skrevet 31. oktober 2006 #7 Skrevet 31. oktober 2006 Har ikke fått satt meg inn i barnevogn-problematikken enda jeg... Men er ikke dette en vogn som først kan brukes når baby'n blir litt eldre?? Lyst på en i denne sjangeren jeg også, men trodde jeg måtte vente til nurket blir litt eldre?
Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #8 Skrevet 31. oktober 2006 nei denne kan du bruke helt fra start. ryggen kan legges helt ned og brukes med softbag,eller så får man kjøpt hardbag til den=)
Ici1970 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter #9 Skrevet 31. oktober 2006 ja, i morgen klokka 13 skal jeg få ny ul... Så da får jeg vite om det er en eller to...
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2006 #10 Skrevet 1. november 2006 Lykke til i morgen da! Jeg liker også godt den vognen (har ikke fått sett på den virkeligheten) Kan fint brukes som babyvogn også denMem ulempen med softbag er at man kjører baby i fra seg (eter som det ser ut på filmen). Det gjør man ikke med hardbagen. Legger ut link til den jeg der er det et lite kamera ikon man kan trykke på for å se film.
Mrs. Bouquet Skrevet 1. november 2006 #11 Skrevet 1. november 2006 Så var det linken ja: http://www.buggy.de/english/joggstertw.php
Ici1970 Skrevet 1. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 1. november 2006 og i dag viste en skikkelig god ul at det er kun er ett barn, og som ser ut til å ha det svært godt der inne... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå