ludvig Skrevet 28. oktober 2006 #1 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mine to barn fikk vite om at mor var gravid noen dager etter at jeg hadde vært på Ul og sett et lite hjerte som banket. Vi fortalte samtidig at det fremdeles er tidlig og at noe kan gå galt, men jeg er nå litt over 9 uker og vet at om noe går galt nå, så er jeg glad de vet om det. Dette fordi det får litt mer konsekvenser enn en forsinket mens.. Mine barn er 6 og 11 år, de ble veldig glad, mest 6 åringen såklart. de har fått fortelle det som de selv ønsker, for det har jeg vært opptatt av, at de ikke skulle måtte holde det hemmelig. Men det som er kjekt å se er at selv om de er glad så tenker de ikke på det hele tiden. de lever sitt liv som normalt og prater om det innimellom. De vet at det er lenge til og tror nesten de er litt glad for det. Da fortsetter livet som normalt en stund til. Dessuten er det godt å vite hvorfor mamma ikke klarer enkelte lukter, må legge seg nedpå til stadighet og er unødig hissig iblant Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6869773-nyheten-er-sluppet/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå