Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Har en Simo duovogn, 2006-modell. Har ikke begynt å ta i bruk sportsvogndelen enda, men begynte å lure på om det er 3-punkts eller 5-punkts seler i den?? Noen som vet? Er nemlig bare tre hull i vognposen min....
Hidjey Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke samme vogn selv, men titta på den i butikken. Mener bestemt at det var 5-punkts sele. Og, det er vel det som er mest vanlig også?
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg kjøpte vognposen samtidig med vogna, og det var de på butikken som anbefalte akkurat den posen.... er jo litt dårlig hvis jeg ikke kan benytte selene på sportsvogndelen... HI
Jeg har to tuller... Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Har simo duo 2004 mod. Mener bestemt at det er 5 punktsele. Er en stund siden jeg brukte sportsvogndelen, skal snart ta den frem igjen. Er veldig glad i baggen jeg, stor og god, nettopp derfor jeg valgte denne vogna. Brukte bagen i 10 mnd med førstemann.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #6 Skrevet 28. oktober 2006 Simo Duo har 5 pungt sele. Desverre har mange vognposer bare "hull" til 3 pungt sele. JEg hadde voksipose, men den er også bare tilpasset 3 pungtsele. Så jeg solgte voksien, og kjøpte vognpose med 5 hull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå