Mamma til to søte sjarmtroll Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Hvordan fant du ut at barnet ditt hadde vondt i magen og at det var derfor hun krevde så mye mat? Jeg bare lurer for min gutt er akkurat slik, så kanskje han også har vondt i magen?? Vet du hvilke andre produkter som kan føre til mage knip hos barnet?
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det men jeg ammet heeeelllleee tiden, var så sliten. hs sa bare "det går nok over etterhvert". madelen grein ikke så mye men var veldig aktiv og ville ha mat hele tiden... leste et innlegg her om kosthold og diverse, så derfor tenkte jeg at kanskje det var noe hun reagerte på. leste også at kolikkbarn var redde for å bli sultene... madelen har jo ikke kolikk men det var jo helt klart overspising hun drev med... så derfor tenkte jeg at det var magen som plaget henne. ekspat tipset meg om at hun kanskje reagerte på melk. derfor kuttet jeg ut så å si alt av kostoldet en uke og hun ble bare bedre og bedre....hun spiste mer pr gang og det gikk lenger mellom måltidene... så begynte jeg å prøve forskjellige ting igjen. madelen reagerer på: MELK( har kuttet ut alt som inneholder melk, melkepulver og ostepulver), cola, kaffe, paprika, fersken, løk, kål, erter, kålrot, salat, spagetthi, krydder, kakemenner (hehe), blomkål, mm vet det er en del som reagerer på kakkao, ananas og fersk hvetebakst men det gjpr ikke madelen... nå er det lenger mellom måltidene men det hender jeg får spist noe hun ikke tåler sikkert og hun har en dårlig dag med masse illeluktene promping.. da vil hun bare ligge med puppen hele tiden. det er ikke farlig å prøve å kutte ut noe, det kan være magen hans.... lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå