21.april Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 I dag har babyen vært veldig rolig. Til vanlig sparker den mye jevnt over hele dagen, mens i dag har jeg bare kjent ett og annet spark. I tillegg er magen myk, nesten som om det ikke er noe der... er i uke 27. Noen som kan komme med noen beroligene ord til meg på en lørdagskveld? Sambo er bortreist og greier....
Gjest Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 slik har jeg det i ny og ned også ;o)) Ta deg ett glass saft, litt sjokolade og legg deg på sofaen. da kjenner du nok ekstra liv ;o))) Ville ikke ha bekymret med så lenge du faktisk har kjent ett og annet spark ;o)))
hæppi;) Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Jeg er i uke 22, og hadde lignende opplevelse på tirsdag. Babyen har alltid vært kjempeaktv, men den dagen var det stille gitt! Ble kjempefortvilet jeg, men neste dag var det full fotballkamp der inne igjen;) Jordmor mener det er helt vanlig-babyen kan f.eks ha snudd seg og sparket innover. Hvordan går det med deg i dag da? Har du kjent noe mer? Huff, ikke noe ålreit å være alene på en lørdagskveld med sånn uro. Håper kvelden gikk greit etter hvert....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå