så var vi 4 Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Hvorfor er "alle" så himla svart/hvit når det gjelder denne puppen altså? Det er vel ingen som ser ned på mødre som gir mme, eller er det virkelig det? Det er mer grunnen enn noe annet som kan virke litt tvilsomme er nå min mening. Barn vokser opp og blir normale mennesker hvis de får mme, de har det muligens "bedre" med mm, men går det ikke - så til helvete med amminga. Jeg kan ikke skjønne at noen skulle se ned på en annen mor/far fordi babyen får mme. Det er krig på jord og mennesker sulter, kan vi ikke bare bry oss om noe som faktisk er av betydning snart??? unnskyld språkbruket, er nordnorsk og ytrer meg best når det kommer styggord inn i bildet
Solbollatilmamma Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Hehe... er vel alltid noen som liker å føle seg bedre enn andre - og amming er tydeligvis et følsomt tema
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Ammer selv, men hadde nok gitt opp for lenge siden hadde jeg ikke syntes det er så koselig. Ville virkelig få det til! Samboern min har fra begynnelsen sagt at jeg sleit meg ut og syntes vi skulle begynne på erstatning! Så jeg ammer fordi jeg er sta da :-)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 synes også det er veldig press. Men synes det er press begge veier. At man skal amme..... og jammen med det å slutte å amme... det anbefales å amme i opptil to år, men synes flere sier "åååå?? ammer du ennå?? " å tulla mi er 9 mnd... har sagt det før, og sier det igjen.... gjør det som passer best for deg og barnet ditt. Enten om det blir mm el mme. Eller begge deler... Husk at det er kun DU som bestemmer hva /hvordan dere vil ha det.
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 Les svaret mitt i inlegget til cat og mini ang ammepress, det sier vel det meste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå