frk. K Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Noen som vet om butikker på Orkanger eller i Trondheim som selger mammaklær fra mama licious? Mye tøffe og billige klær der som jeg har lyst på...
Töddel Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Exit på Trondheim Torg har Mamalicious-klær. Ikke så veeldig stort utvalg, men noen plagg iallefall.
nr.2 i februar Skrevet 29. oktober 2006 #3 Skrevet 29. oktober 2006 Exit på Oti-senteret på Orkanger har mamalicious, ikke store utvalget, men noen bukser og gensere er det jo å velge imellom;)
ormeynglet Skrevet 29. oktober 2006 #4 Skrevet 29. oktober 2006 Torgkvartalet på Stjørdal har også mamalicious. Ser ikke så mye ut men alt var stilig når det kom på. Var der og svidde bort et par tusenlapper i går, men syns jeg fikk mye for pengene, + at de var kjempebehagelige på. Dama i kassen sa at de skulle satse mye på mammaklær framover, så det kom til å bli mye fint å finne der. Tror jeg må ta meg en tur igjen til jul.
frk. K Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 29. oktober 2006 Takk for tipsene!! Gleder meg til å dra på shopping i morgen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå