Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #1 Skrevet 28. oktober 2006 Jeg er bedt i bursdag til ei venninne. Det skal være vorspiel også skal vi ut etterpå. Jeg har veldig lyst til å være med, men så skal samboeren min jobbe den helgen, så han kan ikke ta henne på natta (får mat en gang som regel) og morgenen etter. Hva synes dere jeg skal gjøre? Kan jeg bli med å feste og gi flaske når jeg kommer hjem? Trenger jo ikke å drikke så veldig mye. Eller bør jeg enten droppe bursdagen eller skaffe barnevakt?
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 28. oktober 2006 #2 Skrevet 28. oktober 2006 Hadde det vært meg hadde jeg enten skaffet barnevakt, eller gått i bursdag uten å drikke.
Yara Skrevet 28. oktober 2006 #3 Skrevet 28. oktober 2006 Du kan jo skaffe en barnevakt som kan være hjemme hos dere. Da er du der, men du har ikke ansvaret for mating osv. Hadde det vært meg hadde jeg nok ikke villet bært barnet osv etter å ha drukket, men jeg ville ønsket å vært i nærheten. Har du barnets bestemor eller noen andre der kan de mate mens du likevel får være inærheten av barnet:)
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2006 #4 Skrevet 28. oktober 2006 Har en bestemor å spørre jo, men hun er som regel opptatt.
Expat Skrevet 28. oktober 2006 #5 Skrevet 28. oktober 2006 100% sikkert ha barnevakt. Hvor kult er det å være pussa med sykt barn og måtte stavre seg på legevakten midt på natta (og hva sier legene da...) Det er viktig å ha en noenlunde edru barnepasser til enhver tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå