Gå til innhold

Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe gravid vinterjakke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ble tipset om en boblejakke på H&M, som ikker mamma jakke, men som kan justeres i livet. Du får den i to lengder, kort (ca til rumpa) og lang ned til knærne. Jeg prøvde begge og tok den korte modellen. I den lange så jeg ut som en meitemark som hadde svelget en ball:)

Du får den i fire farger, avtagbar hette (m. juksepels), og koster 399,-.

Jeg er kjempefornøyd:)

Hei du ja dette har jeg også lurt på. Fant til slutt en på Kapp Ahl til 999,-, ganske mye, men tror kanskje jeg kan bruke den etterpå, er str 48/50, så må nok sy den litt inn ja, bruker vanligvis 44/46. Men siden jag skal ha tvillinger er jo magen litt større en andres. Håper du finner noe. Ellers så er det jo mulig at du kan får kjøpe noe på nettet eller Fretex. Lykke til!

Fretex skulle jeg også anbefale:) Ikke så dyrt, "pent brukt", man kan jo levere det på rens for sikkerhets skyld om man føler for det, og får man ikke brukt jakka senere gjør det jo ikke alverden da man har fått den for en billig penge:=) Man kan jo putte den i en uff/ frelsearmen kontainer så kan den kanskje gjenbrukes av andre gravide hehe:)))

Jeg fant en jakke på b-young. Den er ikke spesielt for gravide, men den var romslig uten at den ser posete ut. Tror den vil kunne fint brukes etterpå også. Det er avtakbart "pelsfor" inni den, sånn at man kan kneppe det av og bruke den som vårjakke også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...