Gå til innhold

8 mnd og sover bare 1 time på dagen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gullet er 8 mnd og sover 30 x 30 min på dagen...synes det er lite jeg, men han er tydelig vis fornøyd med det:( Er så nyrsgjerrig atte..

Kan jeg få han til å sove mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahah...ufff dette ble feil:(( Mente 30 x 2 !!!!!!!

Skrevet

Haha, synes det var litt mye med 30 x 30 ja, hihi!

Samme her! Hun sover masse på natta da, så da mente helsesøster at jeg ikke kunne regne med at hun sov masse på dagen. Men jeg ser at hun er trøtt, gnir seg i øynen og sutrer, men sove, det vil hun ikke... Hun sover best i vognen, så jeg får ihvertfall gått endel tur. Hun sover også lenger når jeg bærer henne i mei-tai.

Det jeg synes er så rart er at hun noen ganger våkner etter 10 min og virker uthvilt. Er det mulig? Har dere det sånn?

Håper at noen med erfaringer svarer!

Skrevet

leste et sted at barn i 8-9 md alder sover 12-14 t i døgnet. Sover om natta her, og kansje to timer tilsaammen ila dagen, fordelt på to-tre lurer. Så ca 13 t hos oss. Hvordan er det hos dere??

noen sier også at av søvn blir det mere søvn.... lov å prøve.. :-)

Skrevet

Gutten min er 4 1/2 mnd og han kan enkelte dager sove mindre enn en time han kan sove 2x15 min bare. Og han virker uthvilt...ikke bestandig da,men ha er også nysgjerrig.. Vil ikke legge seg om kvelden heller..kan jo gå glipp av noe...

Kom gjerne med råd?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...