Gå til innhold

når starte å teste el??

Anbefalte innlegg

Skrevet

har hatt litt ustabil mens. dvs litt rar mens de siste gangene, har pleid å få mens fredag vanligvis, men de 4 siste gangene kommer det litt sånn "truseinnlegg siste dags mens" på onsdagen... skulle ha mensen fredag 21 okt, men startet onsdag 19 med det jævla tullet,... skal el- teste denne månden, og lurte på når jeg bør starte med det.... ca 12 dager fra mens eller 12 dager fra truseinnleggtull???

hjeeelp....vanskelig med en tullete kropp!!

ps. har 28 dager syklus....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Det sies at mensen regnes fra første dag med ordentlig blødning, så da ville jeg begynt på den 10-12 dagen fra ordentlig mens.

Jeg har også begynt å spotte noen dager før TR kommer skikkelig igang, og forrige mnd tenkte jeg at jeg skulle sjekke, så jeg begynte EL-testing 10 dager etter den første spottingen, men fikk positiv EL-test først på dag 15 etter dagen da den ordentlige blødningen startet. Håper det var noenlunde forståelig...

Lykke til:)

Skrevet

takk for det, ikke lett å forstå seg på dette greiene alltid.....

er så lei det der spotte greiene, ender jo opp med å ha "mens" i over en uke..... det er noe av det praktiske med å gå på pillen, kort mens, men enda bedre å være gravid, og amme, ingen mens på 1,5 år..... noe å se frem til ja!!

Skrevet

Jeg vet... Kjedelig at en må gå med "liksom-mensen" så lenge.... Helt enig, gleder meg til å være gravig og slippe tanta på en god stund! Håper bare det skjer i nærmeste fremtid.... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...